Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ewheels E2 v2 pro - kan bli fort varm

Anbefalte innlegg

On 7/21/2021 at 10:35 PM, Svein M said:

Om dere ser på video 3 poster opp her så stopper nesten sparkesykelen opp i første bratte bakken, men der er bratt. Vil tro det går omtrent like fort som å sykle. Ellers så tror jeg bare dere må sammenligne med andre sparkesykler. Går deres veldig dårlig i forhold til andres så kanskje der er noe feil på den. Ellers så kan dere høre med selger om de tror dette er normalt eller er om de tror det kan være en feil på den. Ellers vil jeg tro at det er forhjulets evne til å kvitte seg med varme som begrenser farten opp lange bratte bakker.

Jeg kontakta dem og de sa at el sparkesykler kan bli fort varme i høye ute temperaturer og kan streike mer da. Kanskje det er bedre på høsten el no. Hvis ikke så kanskje jeg kontakter dem igjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 7/21/2021 at 10:39 PM, sthe1 said:

Helt ny min da, første tur. Lader den opp til laderen lyste grønt og hadde alle prikkene i displayet. Men noen sa jeg skulle lade den noen timer ekstra over akkurat til grønt første gang. Skal lade den i natt og prøve igjen.  

Prøvd leie løperhjul flere ganger, spæom har fungert utmerket i de bakkene. Så krysse fingrene for at jeg bare har ladet for lite. 

Men ser også jeg kan velge strømmen inne på appen? Noen som har noe erfaring? 

Med e2s v2 pro velger du 15 a inne i appen.

Lenke til kommentar

Prøvde den igjen i går, den blir varm etter 2 min i oppover bakke igjen. Så da gjør det den ubrukelig der jeg bor. 

Tiger og Lime klarer dette fint, vet ikke om de er bedre enn den jeg har, eller hva som skjer. 

Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på at den testen jeg linket til (https://youtu.be/HiA0UPSLAew) var utført når der er snø langs veien. Så sikkert mye mindre problem med varme da enn i sommer varme. Ellers så vil jeg tro at om en holder "gå" fart og tar pauser så kommer en opp bakkene. Jeg har en mistanke om at 10" hjul gjør de svakere i bakkene enn 8.5" hjul. Trolig fordi hjulet går saktere rundt og kjølingen blir litt dårligere.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
On 7/23/2021 at 10:21 AM, Svein M said:

Jeg ser at i denne manualen for E2S V2 Pro

https://www.e-wheels.no/globalassets/user-manuals/el-sparkesykkel/e-wheels_v2-e4-total-ferdig.pdf/

står det om APP KINGSONG

Mens det i denne manualen for E2S V2 Pro 

e-wheels_v2-proeu-doc.pdf

så står det APP E-Wheels

Mulig at apper går om hverandre, men kan også være at de ikke er helt kompatibel.

på hjemmesiden dems står det appen kingsong skal gå på e2s v2 pro under tekniske spesifikasjoner. 

Endret av dansve100
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...