runela Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg kan ikke ha adsl eller i det hele tatt kabel bredbånd her jeg bor, men jeg har fått tilbud om tråløst fra direct conect. Er det noen bakdeler med det i fårhold til kabel, ustabilt? høy ping i spill? Noen i det hele tatt som har prøvd det? Er det vanskelig og legge opp Wlan i huse? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 først: å klargjørde huset er enkelt; helt vanlig kabling... maskinen med wlan settes opp som router for resten av nettverket via f.eks windows server.... stabilitet trådløst: dette kommer an på avstand til node, antall brukere og antall husstander mellom deg og node(private brukere med egne ap _kan_ forstyrre linken mellom deg og noden(ap'n)... men hvis DC har nogenlunde brukbart ap/antenne, og utstyret ditt er bra(19dbi antenne eller bedre), burde du få meget brukbart signal opptil 5-10km.... Lenke til kommentar
haabe Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg er i nesten samme båt - har ikke fått noe tilbud fra DC, dog. Ikke finner jeg noe på siden til Direct Connect om trådløst bredbånd heller... Noen som kan fortelle litt om hvor DC har bygd ut, om de bygger ut flere sentraler og hva som evt. skal til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå