Gå til innhold

iPhone XS 64GB, bruktpris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ute etter å kjøpe og Finn er så demotiverende. Skulle ønske Finn kunne ha en egen kategori for knuste telefoner og en egen kategori for telefoner som er i 100% fungerende stand.

Men takk for svar, 3500, da har jeg noe å gå etter.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
^fmj skrev (2 timer siden):

Er ute etter å kjøpe og Finn er så demotiverende. Skulle ønske Finn kunne ha en egen kategori for knuste telefoner og en egen kategori for telefoner som er i 100% fungerende stand.

Helt enig. Det gir utrolig dårlig bilde over prisene når man må finkjemme både annonser og bilder for å luke ut de som er knust. Enkelte priser jo de med knust bakside likt med andre også siden "det ikke gjør noe". De burde også håndhevet kategoriene bedre for deg er et lass av tilbehør og utstyr sammen med mobilene som gjør at en plukker opp mye dritt i auto søk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
^fmj skrev (På 12.7.2021 den 20.28):

Er jo bare å bruke søkeord. Feks "pent brukt iPhone", "uåpnet iPhone" etc eller "knust iPhone" om du foretrekker det :)

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar
brukernavn331 skrev (På 14.7.2021 den 18.27):

Er jo bare å bruke søkeord. Feks "pent brukt iPhone", "uåpnet iPhone" etc eller "knust iPhone" om du foretrekker det :)

Man skulle tro det, men folk omtaler faktisk telefonene sine som "strøkne" selv om skjermen er knust. 

Lenke til kommentar
Sharpings skrev (2 timer siden):

Man skulle tro det, men folk omtaler faktisk telefonene sine som "strøkne" selv om skjermen er knust. 

Ja, for den "virker jo fint". De priser den også som de andre så en må inn å se på bilder og i noen tilfeller stille spørsmål direkte for å få halt ut at den er knust. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...