^fmj Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Hva er grei bruktpris på en iPhone XS 64GB som er hel og med normal bruksslitasje med medfølgende lader? Lenke til kommentar
minim Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Sjekk finn.no etter tilsvarende å se i nedre prissjiktet så er du ganske nære fasit. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 Jeg solgte nylig en slik selv, men den var veldig pen og velholdt. Fikk 3.500 kr, men det tok tid. Så avhengig av hvor mye slitasje din har, så vil jeg si et sted mellom 2.300 og 3.000 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2021 (endret) Er ute etter å kjøpe og Finn er så demotiverende. Skulle ønske Finn kunne ha en egen kategori for knuste telefoner og en egen kategori for telefoner som er i 100% fungerende stand. Men takk for svar, 3500, da har jeg noe å gå etter. Endret 12. juli 2021 av ^fmj Lenke til kommentar
minim Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 ^fmj skrev (2 timer siden): Er ute etter å kjøpe og Finn er så demotiverende. Skulle ønske Finn kunne ha en egen kategori for knuste telefoner og en egen kategori for telefoner som er i 100% fungerende stand. Men takk for svar, 3500, da har jeg noe å gå etter. Helt enig. Det gir utrolig dårlig bilde over prisene når man må finkjemme både annonser og bilder for å luke ut de som er knust. Enkelte priser jo de med knust bakside likt med andre også siden "det ikke gjør noe". De burde også håndhevet kategoriene bedre for deg er et lass av tilbehør og utstyr sammen med mobilene som gjør at en plukker opp mye dritt i auto søk. 1 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 14. juli 2021 Del Skrevet 14. juli 2021 (endret) ^fmj skrev (På 12.7.2021 den 20.28): Er ute etter å kjøpe og Finn er så demotiverende. Skulle ønske Finn kunne ha en egen kategori for knuste telefoner og en egen kategori for telefoner som er i 100% fungerende stand. Men takk for svar, 3500, da har jeg noe å gå etter. Er jo bare å bruke søkeord. Feks "pent brukt iPhone", "uåpnet iPhone" etc eller "knust iPhone" om du foretrekker det Endret 14. juli 2021 av brukernavn331 Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 brukernavn331 skrev (På 14.7.2021 den 18.27): Er jo bare å bruke søkeord. Feks "pent brukt iPhone", "uåpnet iPhone" etc eller "knust iPhone" om du foretrekker det Man skulle tro det, men folk omtaler faktisk telefonene sine som "strøkne" selv om skjermen er knust. Lenke til kommentar
minim Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 Sharpings skrev (2 timer siden): Man skulle tro det, men folk omtaler faktisk telefonene sine som "strøkne" selv om skjermen er knust. Ja, for den "virker jo fint". De priser den også som de andre så en må inn å se på bilder og i noen tilfeller stille spørsmål direkte for å få halt ut at den er knust. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Sett dette ofte på div FB salgs grupper.. "i toppstand alt funker, bortsett fra knust skjerm/glass" osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå