SirreStrikk Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Skal på EU kontroll med en 1983 190 Mercedes om et par dager. Bilen er rustfri, helt nye bremser og dempere. Har sørget for at alle pærer, vindusvisker/væske, varseltrekant ol er i orden. Det eneste er at jeg mener det er en skjeiv hjulstilling. Er dette noe som gir 2er feil? Hva andre ting er det de sjekker som jeg kanske bør være obs på? Bilen er gammel og det eksisterer nesten ikke elektronikk på den. De få lampene som er der er intakte og fungerer som de skal. Legger ved noen bilder av bilen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 De kan ikke kontrollere hjulstilling, med mindre noe er opplagt galt med opphenget. Største farene er under bilen. Slitte kuleledd og gamle foringer. Rustne bremserør. Lekkasje fra dempere. 1 Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 11. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2021 Okei, supert. Da tror jeg at det skal gå fint. Takk for informasjonen 🙂 Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 16. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2021 Liten update: Bilen ble ikke godkjent pga manglende parklys på høyre fremlys, og at jeg måtte tørke opp noe fukt i den ene lykta. Dette ble 2'er feil. Sykt strengt det har blitt nå. Men er veldig fornøyd med at en bil som er 37 år gammel kommer går gjennom med bare de feilene der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå