Celly Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Hei Jeg har nylig kjøpt en Honda cb 500x 2020 modell. Veldig fornøyd med denne, men har bemerket meg at den begynner å riste når jeg kommer opp i 90-100 km/t. Er dette vanlig for en mellomtung sykkel når man kommer opp i høyere hastighet? Lenke til kommentar
fjs Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Nei, er ikke mekaniker men ville tatt den med meg der jeg kjøpte den og bedt de sjekke at alt er riktig med dekk/hjul. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Det kan også oppstå om du monterer nye speil på enden av styret. Ofte følger det med vekter for å balansere. Lenke til kommentar
Celly Skrevet 11. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2021 Takk for svar! Skal høre med forhandleren Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Mest sansynlig bare hjula som må balanseres. Hadde samme på min 350. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 Enig med @sedsberg. Mest sannsynlig så er det framdekket som ikke er balansert riktig. Men ellers så er jo sykkelen innenfor både garanti og reklamasjonstid, så forhandleren er vel stedet å oppsøke. Hvis du ikke har fått lagt på nytt framdekk en annen plass. Hvis det er tilfelle, så ville jeg ha begynt der. Er dekket perfekt balansert, så er det bare å overlate problemet til Honda-forhandleren som garanti-sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå