Gå til innhold

Hurtiglader med PD, 2 Usb-A og 2 Usb-c kontakter?

Anbefalte innlegg

Noen som har kommet over en slik lader? Ser behovet for å lade flere ting samtidig stadig melder seg. Tom for strøm på øreplugger, klokken og mobil før jeg skal å trene etter jobb. Tom for strøm på nettbrett, headsett og mobil før hjemreise osv.

Så for å slippe å ha med meg 4 ladere er jeg på jakt etter en som kan lade 4 enheter samtidig, 2 via USB-A og 2 via USB-C. Ønsker også støtte for PD og quick charge. Brukes mot laptop, iPad, klokke, headsett, Galaxy S21 osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsker du en kombinert lader/powerbank?

Finnes helt sikkert, men vil tro at med 4 utganger så må en ha minst 30 000 mAh, og da begynner de fort å bli litt størrelse på.

Jeg har en slik, og synes alt denne er litt i største laget. Støtter pass-through slik at den kan lade seg selv og tilkoblede enheter, men denne funksjonen er litt begrenset.

Som powerbank synes jeg den er helt topp, og liker langt bedre å bruke powerbank fremfor å lete etter uttak over alt hvor jeg er. 

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (22 timer siden):

Ønsker du en kombinert lader/powerbank?

Finnes helt sikkert, men vil tro at med 4 utganger så må en ha minst 30 000 mAh, og da begynner de fort å bli litt størrelse på.

Jeg har en slik, og synes alt denne er litt i største laget. Støtter pass-through slik at den kan lade seg selv og tilkoblede enheter, men denne funksjonen er litt begrenset.

Som powerbank synes jeg den er helt topp, og liker langt bedre å bruke powerbank fremfor å lete etter uttak over alt hvor jeg er. 

Nå var det en aldri så liten avsporing. Jeg har en gammel powerbank i 20000mah sizen i dag, men den lader tregt og har ikke usbc. Som deg liker jeg å bruker powerbanken å heller lade den innimellom. Skal se på noen av forslagene her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...