ProphetSe7en Skrevet 10. juli 2021 Del Skrevet 10. juli 2021 Noen som har kommet over en slik lader? Ser behovet for å lade flere ting samtidig stadig melder seg. Tom for strøm på øreplugger, klokken og mobil før jeg skal å trene etter jobb. Tom for strøm på nettbrett, headsett og mobil før hjemreise osv. Så for å slippe å ha med meg 4 ladere er jeg på jakt etter en som kan lade 4 enheter samtidig, 2 via USB-A og 2 via USB-C. Ønsker også støtte for PD og quick charge. Brukes mot laptop, iPad, klokke, headsett, Galaxy S21 osv Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. juli 2021 Del Skrevet 10. juli 2021 du får prøve lykken på ebay og aliexpress https://www.amazon.com/Anker-Charging-PowerPort-Intelligent-Allocation/dp/B07VSMK849 men spørs om den er optimalt. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2021 Anker er jo greit merke, så ikke dum ut den der. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. juli 2021 Del Skrevet 10. juli 2021 Så lenge den man får er ekte. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) Ja selvsagt. Ser det er en tilsvarende fra Anderson også https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/tilbehor/strom-adapter/andersson-dual-usb-c-pd-charger-100w-black/1010981.11004/?gclid=Cj0KCQjwiqWHBhD2ARIsAPCDzalIcN_AQ-rh9ouzoPYQVzoUESJMEb_RgrvOD_Rw6RLdDqabwDZzu1YaAuNkEALw_wcB Kjell har en også https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/ladere/usb-ladere/linocell-premium-charge-100-w-lader-for-kontor-og-reise-svart-p90281 Endret 10. juli 2021 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
minim Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Disse så fine ut. Kan man få noe sånt med powerbank også? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2021 Ønsker du en kombinert lader/powerbank? Finnes helt sikkert, men vil tro at med 4 utganger så må en ha minst 30 000 mAh, og da begynner de fort å bli litt størrelse på. Jeg har en slik, og synes alt denne er litt i største laget. Støtter pass-through slik at den kan lade seg selv og tilkoblede enheter, men denne funksjonen er litt begrenset. Som powerbank synes jeg den er helt topp, og liker langt bedre å bruke powerbank fremfor å lete etter uttak over alt hvor jeg er. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Jeg har Satechi 108W Reiselader og er vedlig fornøyd med den. Ikke så lenge etter jeg kjøpte den laderen kjøpte jeg Anker PowerCore Elite Powerbank 25600 mAh 60W PD. Det er er merke som går for å være veldig bra og så langt er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 Andersson USB 90W - USB charger Type-C + QC 90W - 299. Andersson PRB X 100W 20.000 mAh Andersson PRB X2 100W 40.000 mAh Lenke til kommentar
minim Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 ProphetSe7en skrev (22 timer siden): Ønsker du en kombinert lader/powerbank? Finnes helt sikkert, men vil tro at med 4 utganger så må en ha minst 30 000 mAh, og da begynner de fort å bli litt størrelse på. Jeg har en slik, og synes alt denne er litt i største laget. Støtter pass-through slik at den kan lade seg selv og tilkoblede enheter, men denne funksjonen er litt begrenset. Som powerbank synes jeg den er helt topp, og liker langt bedre å bruke powerbank fremfor å lete etter uttak over alt hvor jeg er. Nå var det en aldri så liten avsporing. Jeg har en gammel powerbank i 20000mah sizen i dag, men den lader tregt og har ikke usbc. Som deg liker jeg å bruker powerbanken å heller lade den innimellom. Skal se på noen av forslagene her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå