Gå til innhold

Har noen prøvd Koss The Plug ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte The Plug2 rett før jul, men ble skuffet.

Greit bassen er veldig bra, men jeg synes den er utrolig dårlig i toppen. Diskanten strekker liksom ikke til, faller av alt for tidlig. :(

 

Disse havner i skuffen, så snart jeg finner noen med bedre lyd.

Bestilte Apple iPod In-Ear Headphones i dag, blir spennende å teste dem når de kommer!

 

 

Men det er jo fullt mulig at du vil like The Plug, så om mulig lytt på dem før du kjøper.

Endret av Solaris
Lenke til kommentar

Jeg har både Koss The Plug og Sony MDR 71EXSL og er forsåvidt fornøyd med dem begge. The Plug har mer bass på bekostning av diskant, mens Sony har mer tradisjonell skarp diskant som finnes på alle ørepropper. Bassen er dog grei på Sony siden det er en lukket modell, men altså ikke like kraftig som The Plug. Personlig har absolutt alle Sony øreproppene jeg har hørt hittil vært ren søppel, men 71EXSL er faktisk bra. The Plug er dog mer egnet i støyfulle miljøer da den hindrer det meste av støy å trenge inn.

 

Sony varianten kostet dobbelt så mye som The Plug der jeg kjøpte den men den prisforskjellen er den absolutt ikke verdt. The Plug er et bedre kjøp i så måte. Relativt bra lyd til rimelig pris. 71EXSL gir følelsen av litt mer "åpen" lyd en The Plug, men om dette skyldes kvalitetsmessige årsaker, eller bare er fordi 71EXSL har mer diskant vet jeg ikke. Frekvensresponsen er ifølge specs. en anelse bedre på 71EXSL.(Koss:10-20000, Sony:6-23000)

 

Dessverre er det vanskelig å få lyttet/prøvd på disse ørepropp modellene før man får kjøpt dem så det blir litt sjansespill, men jeg tror de aller fleste vil være fornøyd med kvaliteten på både Koss og Sony pluggene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...