Selle Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Tenkte å kjøpe Koss The Plug, men jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med disse? Er det noen som har sett test av Koss The Plug på nette? Skal brukes med mp3 spillereren min. Har et bra headset til pc-en fra før. Endret 9. januar 2004 av Selle Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Kjøpte The Plug2 rett før jul, men ble skuffet. Greit bassen er veldig bra, men jeg synes den er utrolig dårlig i toppen. Diskanten strekker liksom ikke til, faller av alt for tidlig. Disse havner i skuffen, så snart jeg finner noen med bedre lyd. Bestilte Apple iPod In-Ear Headphones i dag, blir spennende å teste dem når de kommer! Men det er jo fullt mulig at du vil like The Plug, så om mulig lytt på dem før du kjøper. Endret 10. januar 2004 av Solaris Lenke til kommentar
Selle Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Er det bare en på dette forumet som har prøvd the plug? noen som hvet om en butikk i Sandnes/Stavanger som har the plug? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har prøvd Koss The Plug. Bytta raskt til Sony MDR-EX71SL. De var mye bedre. Bedre lyd i hele registeret. mvh Pantera Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 jeg og vurdere å kjøpe meg the plug.. men vet ikke om jeg vil det nå lenger.. er det dårligere lyd i dem en i de som følger med Ipoden? , detter de VELDIG lett ut ? Lenke til kommentar
Selle Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Bytta raskt til Sony MDR-EX71SL. Hvem har disse? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvem har disse? Kjøpte de på Lefdal. Finnes sikkert flere steder også. Hos alle som selger Sony, kan jeg tenke meg. mvh Pantera Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har både Koss The Plug og Sony MDR 71EXSL og er forsåvidt fornøyd med dem begge. The Plug har mer bass på bekostning av diskant, mens Sony har mer tradisjonell skarp diskant som finnes på alle ørepropper. Bassen er dog grei på Sony siden det er en lukket modell, men altså ikke like kraftig som The Plug. Personlig har absolutt alle Sony øreproppene jeg har hørt hittil vært ren søppel, men 71EXSL er faktisk bra. The Plug er dog mer egnet i støyfulle miljøer da den hindrer det meste av støy å trenge inn. Sony varianten kostet dobbelt så mye som The Plug der jeg kjøpte den men den prisforskjellen er den absolutt ikke verdt. The Plug er et bedre kjøp i så måte. Relativt bra lyd til rimelig pris. 71EXSL gir følelsen av litt mer "åpen" lyd en The Plug, men om dette skyldes kvalitetsmessige årsaker, eller bare er fordi 71EXSL har mer diskant vet jeg ikke. Frekvensresponsen er ifølge specs. en anelse bedre på 71EXSL.(Koss:10-20000, Sony:6-23000) Dessverre er det vanskelig å få lyttet/prøvd på disse ørepropp modellene før man får kjøpt dem så det blir litt sjansespill, men jeg tror de aller fleste vil være fornøyd med kvaliteten på både Koss og Sony pluggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå