The Very End Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Å herrejesus den mantraen ser ut som et dårlig forsøk på 3d-spill utseende fra tidlig 90-tallet (se for dere disse flyvespillene med enkle polygoniske former). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Opel -- overpowered electric? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Med tanke på logoen så lå det vel i kortene 🤓 5 Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Logoen er allerede på plass ja 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Alt blir bra, bare man har det rette slagordet.. Når jeg ser den listen med slagord for hvert merke, så blir jeg egentlig litt oppgitt. Det virker som marketing, å få foret kunder og andre med det rette slagordet, er det viktigste. Men samtidig så virker det som de beregner alt for lite elbiler og/eller alt for liten rekkevidde for de fleste bilene, med den batteriproduksjonen de legger opp til. Ihvertfall om dette skal dekke behovet for alle merkene innen Stellantis. 3 Lenke til kommentar
OPV Skrevet 10. juli 2021 Del Skrevet 10. juli 2021 Bilbransjen er vel en av de mest «marketing-tunge» bransjene som finnes. Denne artikkelen (og at jeg kommenterer) er blant annet et «bevis» på dette. Bil er «i utgangspunktet» et transportmiddel, men ved hjelp av smart marketing er det mulig å legge inn mange andre elementer i totalpakken. Det svært store utvalget av bilmerker, modeller, opsjoner osv viser at vi lar oss overbevise på mange forskjellige måter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå