Gå til innhold

Garantisak:Seagate har sendt feil disk


Anbefalte innlegg

Det er til å begynne å grine av.. :cry: I desember sendte jeg en ødelagt Barracuda IV 80GB (ST380021A) til Seagate i Nederland. Selv om det er en garanti sak så kostet den morsomme pakken meg 190 spenn. Glad og fornøyd henta jeg returpakke fra Seagate på posten i dag, men fikk fort hakeslepp da jeg åpna pakka. Der lå det en tydelig godt brukt gammal haug av en U Serie 5 (ST320413A) på "hele" 20GB...

 

Jeg skal selvfølgelig kontakte Seagate ASAP og spørre hva jeg skal gjøre, men spørsmålet er hva slags rettigheter har jeg her? Må jeg sende nok en 190 kr pakke til Nederland? Eller vil de dekke kostnaden?

 

Noen som har vært borte i lignende og har noen gode tips før jeg kontakter Seagate?

 

På forhånd takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...