akelbo Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Utvikles av studioet Ripple Effect, som også jobber med et eget spill. Battlefield 2042 har en egen modus med klassiske kart fra serien Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Ja vi får se hvordan det blir, har ikke store forventninger 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Så lenge det ikke går på bekostning av nye kart så ja takk, gjerne resirkulering av gamle gode kart år etter år.. Har forresten store forventninger. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Hvis dette innebærer et gjensyn med Daqing Oilfields fra Battlefield 2, så hadde det alene rettferdiggjort et kjøp for min del. 1 Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Dette er det første positive jeg har hørt om det nye battlefield spillet...Dessverre er det ikke nok til at jeg føler for og betale full pris. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Dumdomdam skrev (6 minutter siden): Dette er det første positive jeg har hørt om det nye battlefield spillet...Dessverre er det ikke nok til at jeg føler for og betale full pris. Så utrolig posetivt å se at noen endelig klarer å skrive positivt riktig, er så mange som skriver posetivt 🙈 1 Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 (endret) I tillegg til Caspian Border skulle jeg også likt å fått med Operation Firestorm og ikke minst Dragon Valley. Men kult at de tar med gamle map Operation Metro er jo nesten et must. Endret 9. juli 2021 av FiveInline Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Trenger vel ikke enda mer metro?! Håper denne modusen er kartene laget på nytt som de var og ikke gigantiske nytenkninger med alt mulig nytt og fantastiske ider. Ville gjerne sett kart fra 1942, bf2142 og BC2. 1 Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 10. juli 2021 Del Skrevet 10. juli 2021 barezell skrev (14 timer siden): Trenger vel ikke enda mer metro?! Håper denne modusen er kartene laget på nytt som de var og ikke gigantiske nytenkninger med alt mulig nytt og fantastiske ider. Ville gjerne sett kart fra 1942, bf2142 og BC2. Jeg tror de fleste ikke ønsker seg gigantiske nytenkninger, så jeg håper hele spillet ikke bærer preg av at det. Jeg håper spillmotorikken blir lik som BF4, styring av kjøretøy osv. De trenger ikke finne opp hjulet på nytt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå