jalleks Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hei! Jeg får meg nå en 6600 imorgen eller på fredag. Jeg lurer da på en del ting om tilbehør til den osv... Jeg trenger å kunne synce mot pcn min. Så lurte jeg på om det er billigere å kjøpe en slik USB-adapter greie enn en datakabel. Når jeg hadde min P800 og jeg satte den i dockingstasjonen, surfet jeg på ADSL hastighet. Kan man det også på 6600? Isåfall også når man har en slik USB-BT greie. Hvilken handsfree er den beste til 6600? (Ikke BT) Jeg har lett litt rundt etter priser og slikt, men synes det er dårlig med det. Så hvis du har noen priser på litt forksjellig slikt så gi meg dem gjerne =) Jeg har tenkt å kjøpe meg en 256 mb brikke til telefonen på komplett. Det er egentlig ganske greit, for jeg kan bare gå i butikken i Oslo å kjøpe det så slipper jeg å vente på det i posten. Men men... Takk for alle svar. Forresten, finnes det noen chatteprogram over BT? Hadde vært litt artig hvis man kjeder seg i timene på skolen =) Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 1. Synce mot pc- Usb/Bt adapter helt klart første valget. Datakabel finnes ikke, alterativet er er IR. Noen BT adaptere virker bedre enn andre så søk i forumet her etter modeller som er testet. Riktignok så er er Pc suite noe av det dårligste programmet som noen gang er laget men det funker som regel etter masse prøving og feiling. 2. Surfe med adsl hastighet- Nå har jeg riktignok vært på juleferie i over 2 uker så jeg er ikke helt oppdatert men det å surfe via pc,n går ikke med 6600. Vi trenger en geek som kan fikse det for oss 3. De fleste bærbare handsfrisett koster ca 200 og forskjellene på lyden er ikke så veldig stor. Ta et med 2 øreplugger og svarknapp. Feks Nokia sitt HDD1 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hmm.. Leste et Review av 6600,der sto det at det største minne kortet som 6600 støtter er 128mb.. stemmer det? Burde vel gå ann å surfe på mobilen gjennom pc'en.. går ihvertfall på div palm,pocket pc'er jeg har,bruker et tunnel program.. burde funke på samme måte til en 6600.. skal se om jeg finner navnet på det programmet.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Når det gjelder minnekort så har jeg lest om folk som har både 256mb og 512mb minnekort til sin 6600. Så jeg tror ikke at det er noen begrensning der. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja, riktig som Eulogy sier, det er bare det at Nokia anbefaler ikke å ha mer enn 128. Grunnen er at de vil ikke ta ansvar for noen som helst skade på telefonen. Når det er nevnt, har jeg ikke hørt om noen som har hatt noen problemer med et 256 MB MMC - heller ikke 512 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå