Diskusjon.no Skrevet 8. juli 2021 Del Skrevet 8. juli 2021 Først ble den hyllet som svaret på byens bilproblematikk og var et pek til fremtidens mikromobilitet.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juli 2021 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) Ja hva skjedde med elsparkesykkelen? Omtrent som forventet når de blåbrune gir "brød og sirkus" til sine velgere... aka lakrispiper, segway.. og frislepp av elsparkesykler... så godt som alle 100% ulovlige med ytelser langt over en "versting" elsykkel. Parret med ikke-eksisterende "kjøre-egenskaper". Men som vi ser, for en alltid utålmodig - "I-want-instant-satisfaction" yngre garde - ett særdeles populært alternativ til å gå eller bruke ølpenger på taxi på jakt etter ukens ONS. Selv en gæmlis og nerdzilla som meg selv syntes disse var morsomme leketøy, men kunne ikke finne på å bruke det annetsteds enn her "på bygda" til villmannskjøring på småveier. Men etter å ha blitt særdeles lite imponert av en innkjøpt "testvinner" som jeg fort gav bort til en av "unga" ser jeg absolutt ingen grunn til å ikke totalforby disse igjen. Men da jeg liker slike leketøy kan jeg jo ikke mene det 😂 Endret 8. juli 2021 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå