Grankongla Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 The Very End skrev (5 minutter siden): Hvis så mange misforstår hva du mener, ja da er det mulig at du faktisk må ta selvkritikk for å være uklar. Men uansett, bra vi er enige, elbiler er uansett bedre - tross sine utfordringer, en ice biler. Tar gjerne tips på PM til hvor det gikk galt, for jeg ser helt ærlig ikke hvordan den første kommentaren min kan misforstås. Vi er definitivt enige om at elbiler er bra ja. 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Grankongla skrev (5 timer siden): Tar gjerne tips på PM til hvor det gikk galt, for jeg ser helt ærlig ikke hvordan den første kommentaren min kan misforstås. Vi er definitivt enige om at elbiler er bra ja. Tror mangelen av ordet "selve" foran "elbilproduksjonen" er det som slo feil. Jeg skjønte godt hva du mente, men det kunne altså misforståes om man ikke så dette helt i sammenheng. Hadde du som sagt skrevet: "Alle vet jo at selve elbilproduksjonen har et mye dårligere klimaregnskap.", så kunne mye vært unngått. Selv hadde jeg definitivt slengt på ", men det tjenes jo inn på noen få år", hadde all tvil vært borte. Kort sagt, alt som kan misforståes, vil bli misforstått. Derfor må man skrive slik at de mest opplagte mulighetene adresseres allerede fra starten av. Da blir det som sagt: "Alle vet jo at selve elbilproduksjonen har et mye dårligere klimaregnskap, men det tjenes jo inn på noen få år." Den burde ikke lede til slik feiltolkning av budskapet. 👍 4 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 Grankongla skrev (På 9.7.2021 den 15.24): Hva er det du snakker om? Det der har jo ingenting med kommentaren min å gjøre. Kommentaren min var jo basically det samme som din! Pål Hansen lirte av seg noe greier om at vi ikke visste sannheten om forurensing fra batterier. Jeg kommenterte deretter med spørsmål om hva denne sannheten er, siden det er velkjent fra før at batteriproduksjon forurenser. Det var alt. Så begynte du og kaarew2 å trene til NM i misforståelser og nå er vi her ... Jeg beklager hvis jeg misforsto deg. Jeg var kanskje litt for rask på avtrekkeren. Sorry, my bad. 🙂 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå