Gå til innhold

Microsoft vil fjerne alle ulovlige kopier!


tobiass1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlig talt, folkens, hvor realistisk tror dere egentlig dette er?

 

1) Instanser som f.eks. vårt eget datatilsyn vil sørge for at det blir en kald dag i hælv*te lenge før noe slikt blir gjennomført i Norge. Andre land har tilsvarende lovverk og institusjoner.

 

2) DVD-Jon'er verden over vil forenes i kampen mot dette. Det kommer ikke til å vare mer enn en uke før den første patchen/cracken blir tilgjengelig som lar deg omgå hele problemet på ett eller annet vis.

 

3) Etter hvert som Linux og andre (Lindows, etc) blir mer og mer populære, tror jeg nok de fleste hardware-produsenter vil vegre seg for å introdusere teknologi som vil hindre dem i å selge til en stadig større del av markedet.

 

4) Hvis Micro$oft faktisk mener alvor med dette, og gjør noe for å gjennomføre det, gjør de seg selv en så enorm bjørnetjeneste at de kommer til å miste grepet på markedet for godt! De kommer til å hamre inn sine egne kistespikre.

 

Micro$soft er nok korrupte og skruppelløse, men dumme på markedsføringsfronten har de aldri vært. Det er jo det de er god til - å selge feilvare for gode penger.

Lenke til kommentar

Blir bare matt og tom i skallen av å lese dette her. Samtidig som jeg nå nesten skjønner hvorfor folk går til krig mot hverandre.

 

Ettersom CIA FBI har fult av bakdører på nettet så vil de med et slikt system virkelig kunne overvåke deg maks.

 

Hva om det hele ender med at hele huset ditt er laget av microsoft :scared::scared: , Tenk å sette seg på en dass som det står Microsoft corporation på a :ermm::cry: Aldrig i livet om jeg hadde satt meg på den driter’n der!! :no::p

 

Er redd for at Mac/Intel og AMD blir tvunget til å lage disse pruduktene :thumbdown::thumbdown: Er for mange nobrainere som don't give a dam og kjøper dell/ elkjøpmaskin og som har installert alle programmer/spill osv i C:\

 

Men alle under 40+ vil nok heller kanskje bygge seg en pc uten denne dritten som det her er snakk om, og instalere ett open sorce OS.

 

Men hva om ISP leverandører krever hardware inneholdende denne nye chippen?? eller spill? og garantert filmer osv??? Kanke bare sitte med en pc som en kan skrive brev i word perfect og spille t-triss heller da????

 

Fikk en sånn kald grøss nedover ryggen min nå, etter å ha tenkt på at jeg faktisk har betalt Microsoft penger for den Pentium 133 maskina jeg kjøpte ferdigbygd for 7 år siden. Har ikke tenkt å kjøpe noe mer Intel heller, etter å ha lest hvor enige de er med MS. Blir jo nesten som Hittler og Musolini dette her. :scared::scared:

 

Kan ikke være med å finasiere Intel via cpu kjøp!!! Når en ser hvor sinnssvake de kara der er.

 

Jeg blir med å graver skyttergraver om nødvendig!! :devil::devil:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Hvor er VIA midt oppi dette? Har de tenkt å intergrere fritz-brikke på sine produkter?

Tror nok de ville fått en stor kundekrets hvis de holdt seg totalt utenfor Palladium/TCPA/NGSCB!

Forhatt barn har mange navn!(eksempel: Lucifer, ######, djevelen, den onde osv. :p )

 

Ser for meg at det startes et stort distributed computing prosjekt der målet er å designe nye og bedre chipset og CPU-kjerner som utdanker TCPA-gjengen sin hardware :)

Prosjektet hadde hatt en organisasjon som delte nye oppdagelser kun med hardware-leverandører som ikke er med i TCPA-gjengen! Selvfølgelig hadde ikke disse prosessorene hatt låst multiplier eller FSB, siden firmaene som skulle ha produsert de ikke var med i TCPA-gjengen, og dermed kan man tenke seg til at disse firmaene ikke har et ekstremt behov for makt :)

 

Angående Linux: IBM er jo et selskap som er aktør i GNU/Linux-markedet? Ville de gått med på prosjektet om målet var å hindre GNU/Linux i å spre seg? Enkelte ganger kan det se ut som om enkelte motarbeider seg selv :wallbash:

Lenke til kommentar

Dette tror jeg aldri blir gjennomført da allverdens konkuranse tilsyn vill sette en stopper for dette. Allerede en gang har Microsoft og vår venn Bill blit tiltalt og DØMT for å drive monoplvirksomhet. Førte riktignok bare til små forandriger men dette kan da aldri bli lovlig! :angry:

 

MICROSOFT ER ET DØDSDØMT KONSERn HVIS DE PRØVER SEG PÅ DETTE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...