jorgis Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvis det bare funker på nyere versjoner av windows, så er det vel bare å gå tilbake, eller funker det uansett os?? Bygd inn i maskinvaren... Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvis det bare funker på nyere versjoner av windows, så er det vel bare å gå tilbake, eller funker det uansett os?? Bygd inn i maskinvaren... Fram med loddeapparatet og lodde vekk hele driten... hva med dere i overklokking.no vil tro dere er tilig ute med en guide.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvis det bare funker på nyere versjoner av windows, så er det vel bare å gå tilbake, eller funker det uansett os?? Bygd inn i maskinvaren... Fram med loddeapparatet og lodde vekk hele driten... hva med dere i overklokking.no vil tro dere er tilig ute med en guide.. hvis jeg forstod riktig skal den inn i prosessoren i fase 2, og det er ikke så lett å lodde ut noe i prosessoren... men i fase 1, da man må ha en ting på hovedkortet, så skal det nok være en smal sak for overklokking.no Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvis det bare funker på nyere versjoner av windows, så er det vel bare å gå tilbake, eller funker det uansett os?? Bygd inn i maskinvaren... Fram med loddeapparatet og lodde vekk hele driten... hva med dere i overklokking.no vil tro dere er tilig ute med en guide.. hvis jeg forstod riktig skal den inn i prosessoren i fase 2, og det er ikke så lett å lodde ut noe i prosessoren... men i fase 1, da man må ha en ting på hovedkortet, så skal det nok være en smal sak for overklokking.no Jepp. Skal integreres i CPU når P6 kommer. I fase 1 skal den bygges inn i BIOS, så det er uansett umulig å "bare lodde ut". Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Høres ut som det hele er en spøk. Tviler neppe på at det er lovlig i det heile. Mye at Bill the man kommer til å få verdensherredømme over alle pc'er....Det blir for dumt. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 haha for noe tull. har ikke bill gates nok penger allerede? amd + linux, I dont mind Lenke til kommentar
sgt_ryan Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) vi kan jo også holde oss til vårt daværende utstyr (det som er uten chip rett før den kommer) men det vil vel bli litt steinalder etterhvert... Endret 8. januar 2004 av sgt_ryan Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Men dette blir jo til slutt noe vi "konsumere" bestemmer. Hvis det vil finnes et marked som ønsker maskinvare uten "fritz" brikke, så vil det alltids være noen som lager den maskinvaren, og dermed får vi valgfrihet til valg av OS. Det som er avgjørende for om denne teknologien vil bli innført er hvem som vinner "mediakrigen". Det vil garantert bli et kraftig mediatrykk fra MS sin side for å overbevise oss om alle fordelene, mens motparten vil forsøke å fortelle om MS sin egentlige intensjon via diskusjonsfora, debatter, etc.. Vi bestemmer selv hva vi vil kjøpe, for det er vi som sitter på "pengesekken" og ikke MS. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dete er SYKT! Men jeg hvis dette skjer, vil det alltid være noen andre som lager hovedkort/prosessorer uten den drittchipen. TCPA tufsene kan jo ikke nekte andre produsenter å lage det, eller hva? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 De må hverfall slutte å kalle det for PC (PersonalComputer), for det blir jo ikke mye personlig lenger Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jeg sier det jeg alltid sier. AMIGA! har kommet med ny pc og OS4 er på vei. tar kun 8 mb. www.amiga.com Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Bill Gates Intel ...or NOT Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 TENK Å FINNE HOVEDSERVEREN SOM STYRER ALLE PCENE MED MS. SPRENGE HELE ******** OG ALLE PCENE SOM HAR MS VIL BLI UBRUKELIGE I LAAANG TID. DA SKAL JEG LOVE DEG AT DET BLIR JUBEL I DE 1000 LINUX HJEM OG ALLE MS BRUKERENE KAN BARE DRITE OG DRA Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 drømmen om verdens herredømme ja! og folk sa at hitler var ille.. hehe Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det vill ikke skje forde folk vill ikke kjøpe så produsentene må enten gå konk eller lage produkter uten skiten!!! Men den trenger vel internett for og funke? hva med en "kraftig" brannmur Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Detter er helt SYKT!! det er nesten så jeg blir kvalm.. hvis dette kommer til å ta over... bare tenk hvor dyrt gammelt datautstyr vil bli.. dyrt å kjøpe, men billig i bruk.. stikk motsatte enn det microsoft vil ha det til...får bare håpe at det kommer en ny prosessor produsent uten dette "viruset" da... samme gjelder vel HK, da "viruset" sikkert kommer til å være både i HK og prosessor... og så videre og så videre... (skal printe ut kampanje ark og henge opp i klasserommet...) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det vill ikke skje forde folk vill ikke kjøpe så produsentene må enten gå konk eller lage produkter uten skiten!!! Men den trenger vel internett for og funke? hva med en "kraftig" brannmur hmm, finne porten, og sperre den helt, eller re-route en port inn på en egen sånn server, så pc`n tror den oppgraderer, men bare laster ned en oppgradering som åpner den, burde være mulig... sende den en oppgradering som ødelegger programvaren på en måte... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 jeg har nå sendt en mail til abit, om de kommer til å implementere fritz i den næmeste fremtid. jeg oppdaterer når svaret kommer. Venter i spenning...... Lenke til kommentar
LordHaart Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg sier som 365Speedster: PC meg i ræva, dette blir jo OC (Official Computer)!! Dette er det værste jeg har hørt!!! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Det vil fremdeles hete PC. (Public Computer) EDIT: 1400 innlegg! Endret 8. januar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå