Gå til innhold

Microsoft vil fjerne alle ulovlige kopier!


tobiass1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kommer aldri til å kjøre noe TCPA / Palladium noensinne,

om ikke priser på software stuper noe helt xtremt....

 

fremtidige utgaver av Windows :thumbdown:

 

edit_

 

får vel sette av noen timer til linux læring pr.uke

 

edit2_

 

foretrukne implementasjon i TCPAs første fase er en "Fritz"-brikke - en smartkortbrikke eller maskinvarebasert sikkerhetsnøkkel ("dongle") som loddes fast på hovedkortet

 

hehe, nå skal de dårlige hk produsentene bukke under i mega boikott :thumbup:

 

edit3_

 

Endelig vil Microsoft gjøre det dyrere å kutte ut sine produkter (som Office) til fordel for konkurrerende produkter (som OpenOffice). Dette vil gjøre det mulig for dem å ta mer betalt for oppgraderinger, uten at brukerne forlater skuta.

 

Intel startet et tidligere prosjekt i midten av 1990-årene, som ville ha plassert Fritz-brikkens funksjonalitet inne i PC-ens hovedprosessor, eller på hurtigminnebrikken (cache), innen 2000.

 

hvis du skrur av TCPA, så vil ikke lenger applikasjonene dine som støtter TCPA virke, i hvert fall ikke 100%

 

måtte amd ikke gå samme veiene som intel

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Frihet, har folk hørt om frihet! Så da jeg gjør noe lekser eller en eksamensoppgave, så kontakter en venn politiet og sier ditt og datt siden jeg har noe om en religion eller verdensdel eller noe lignende som er litt "støtende" så virker plutselig oppgaven min ikke, og så ender jeg med en, - i karakterboka og oppgaven. Kanskje dette var litt dumt sagt, men herregud, Gates skulle ha vært pisket på ******* med ett eller anna vond, eller sotte ei nedfryst jernstang på saken. Dessuten så kommer plateprodusenter og slikt til å få igjen, noen mister måten for deres styringsmåte, så skjer det akkurat deg som har skjedd med alt annet kopisperre og slikt. Med at dette ikke er lov eller at det er lov skal ikke jeg kommentere, men slikt er det bare, finnes noen som er lei og klarer å løse alt det andre. Hva blir det neste som kommer når de skal stanse dette?? Fremtiden vil bringe dette!

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

kan noen lage en side med underskriftskampanje, eller linke til en, slik at jeg kan si nei til dette tullet? ****** i ****** heller!!! Bill Gates burde ****** bli skutt ti tusen ganger med gatling gun for så mye som å ha tenkt tanken, og Intel burde bli tatt i kryssilden.

 

ALL HAIL AMD OG HACKERE!!!!!

 

ps: kan noen linke til en side som kan lære meg om hacking? skal hacke bill sin data og spamme han til han må gå i tvangstrøye resten av sitt liv :devil:

Lenke til kommentar
kan noen lage en side med underskriftskampanje, eller linke til en, slik at jeg kan si nei til dette tullet? ****** i ****** heller!!! Bill Gates burde ****** bli skutt ti tusen ganger med gatling gun for så mye som å ha tenkt tanken, og Intel burde bli tatt i kryssilden.

 

ALL HAIL AMD OG HACKERE!!!!!

 

ps: kan noen linke til en side som kan lære meg om hacking? skal hacke bill sin data og spamme han til han må gå i tvangstrøye resten av sitt liv :devil:

Uten Billy boy hadde du hatt en Mac foran nesen din nå....... :yes:

Lenke til kommentar

AARGH! Blir direkte sur når eg ser sånne tosker som vil tyne så masse penger ut av vanlige folk som overhode mulig! En ting er å drive piratkopiering, det er stygt, og folk vil sikkert hindre det - det er en ting, men å først selge programvare til _masse_ penger, og så overvåke systemet ditt, og ta enda meir betalt for kver einaste lille oppdatering? Det vil jo rett og slett ta livet av folk sin økonomi! Folk som er interriserte vil ikkje ha råd til å drive med hobbyen sin. Nei - på dette feltet er eg 100% på hackere/piratkopierere si side!

 

Ned med microsoft og intel og andre "monopolfirmaer"!

 

ps: kan noen linke til en side som kan lære meg om hacking? skal hacke bill sin data og spamme han til han må gå i tvangstrøye resten av sitt liv 

 

Spam ihjel serverene til Gator i samme sleng da! Hadde vert så stilig om heile systemet deira braut sammen pga spam :p

Endret av arve87
Lenke til kommentar

bare for å få verifisert dette:

 

1. brikker loddes på alle hovedkort, og gjør at "non tcpa" programmer ikke funker

 

2. alle filmer og sanger må betales over internett

 

3. oppdateringer lastes automatiskt, for så å ta betalt etterpå

 

4. mp3 filer og lignende, som ikke har tcpa godkjenning, vil bli slettet uten forbehold

 

5. alle dokumenter du skriver vil bli logget på servere i utlandet, mens du skriver dem

 

6. tcpa admins vil få uhemmet adgang til din pc, for så å kunne gjøre nett som de vil

 

7. all mulighet for å holde noe som helst privat, blir fjernet, slik at bedrifter kan suge hvert eneste øre ut av deg

 

8. fbi og cia vil "teoretisk" kunne plante bevis på din datamaskin, for så å ta deg som en landsfiende, og få deg skutt

 

9. bill gates blir herre over alt elektronisk :wow: (ææææææææææææææææææææ)

 

10. hvis du prøver å stå imot noe som helst av de ovenstående, blir du fengslet i fem år og får en bot på 5 mill

 

 

hvis det jeg nettopp skrev er sant så vennligst si ifra.

 

 

og husk: spre ordet. enhver som får vite dette vil bli svært sjokkert, og media( tv og radio) vil få seg den største storyen i årtusenet: bill gates vil lage et system som bokstavelig talt gjør ham til den digitale verdens hersker.

Lenke til kommentar
kan noen lage en side med underskriftskampanje, eller linke til en, slik at jeg kan si nei til dette tullet? ****** i ****** heller!!! Bill Gates burde ****** bli skutt ti tusen ganger med gatling gun for så mye som å ha tenkt tanken, og Intel burde bli tatt i kryssilden.

 

ALL HAIL AMD OG HACKERE!!!!!

 

ps: kan noen linke til en side som kan lære meg om hacking? skal hacke bill sin data og spamme han til han må gå i tvangstrøye resten av sitt liv :devil:

Hacke han var en god ide ja! Var det ikke en form for underskriftskampanje på den linken i første tråd!? Uansett,så hang jeg meg på! Ikke *&%¤* om Gates skal kontrollere ALT vi gjør... *meget irritert på ham,og hans undersotter eller hva **** dere vil kalle det...* :thumbdown:

Lenke til kommentar
6. tcpa admins vil få uhemmet adgang til din pc, for så å kunne gjøre nett som de vil

Jepp. ...men hvis noen får tak i passordet til en slik admin-konto, er hele verden fortapt.

 

En hacker klarer å snatche passordet, og gjør følgende: Ctrl+A+Delete...

 

...og Vips! er allt innhold på alle dataer i hele verden slettet...

 

 

 

 

...eller nei! :cool:

Lenke til kommentar
bare for å få verifisert dette:

 

1. brikker loddes på alle hovedkort, og gjør at "non tcpa" programmer ikke funker

 

2. alle filmer og sanger må betales over internett

 

3. oppdateringer lastes automatiskt, for så å ta betalt etterpå

 

4. mp3 filer og lignende, som ikke har tcpa godkjenning, vil bli slettet uten forbehold

 

5. alle dokumenter du skriver vil bli logget på servere i utlandet, mens du skriver dem

 

6. tcpa admins vil få uhemmet adgang til din pc, for så å kunne gjøre nett som de vil

 

7. all mulighet for å holde noe som helst privat, blir fjernet, slik at bedrifter kan suge hvert eneste øre ut av deg

 

8. fbi og cia vil "teoretisk" kunne plante bevis på din datamaskin, for så å ta deg som en landsfiende, og få deg skutt

 

9. bill gates blir herre over alt elektronisk :wow: (ææææææææææææææææææææ)

 

10. hvis du prøver å stå imot noe som helst av de ovenstående, blir du fengslet i fem år og får en bot på 5 mill

 

 

hvis det jeg nettopp skrev er sant så vennligst si ifra.

 

 

og husk: spre ordet. enhver som får vite dette vil bli svært sjokkert, og media( tv og radio) vil få seg den største storyen i årtusenet: bill gates vil lage et system som bokstavelig talt gjør ham til den digitale verdens hersker.

omfg :scared: hvis d skjer selger jeg pcen :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...