morgan_kane Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Heisann Jeg er kunde i sparebank 1 og har tenkt å begynne med aksjer. Jeg har absolutt null erfaring med dette fra tidligere. Det jeg lurer på er hvilken plattform som er best å starte på? Jeg ser sparebanken har mulighet for akjser, men om det er bedre/billigere gebyr i andre banker hopper jeg på den hesten heller. Vet noen foresten av en fin startguide for kjøp av min første aksje? Har tenkt å tyte inn 10-20tusen kroner for å lære meg dette. Lenke til kommentar
ØkonomiAmatør Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Hei! Jeg ville laget meg en bruker hos Nordnet, der er det enkelt å få kjøpt seg både aksjer og fond. Informasjon om aksjene, kostnader og finansiell dokumentasjon er lett tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Nordnet. Som ny kunde får du 1 kr,- i kurtasje i 30 dager. Les deg opp på typiske nybegynnerfeil ved aksjehandel. 1. Spre risikoen! 2. Følg planen; ikke handle på følelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå