Dwalker Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har et utrolig irriterende problem med windows utforsker. Når jeg prøver å gå inn på partisjon D: for jeg beskjed om at det har oppstått et problem med windows explorer og jeg detter ut av utforskeren. Det ligger en del *.avi filer på den partisjonen og jeg har mistanke om at det kan være en grunn til problemet (skjer kun med denne mappen/partisjonen) Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet så vil jeg være utrolig takknemlig. begynner å bli veldig irritert, har også hatt dette problemet tildligere. Da var det også mapper med videofiler som fikk utforskeren til å kræsje Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har et utrolig irriterende problem med windows utforsker. Når jeg prøver å gå inn på partisjon D: for jeg beskjed om at det har oppstått et problem med windows explorer og jeg detter ut av utforskeren. Det ligger en del *.avi filer på den partisjonen og jeg har mistanke om at det kan være en grunn til problemet (skjer kun med denne mappen/partisjonen) Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet så vil jeg være utrolig takknemlig. begynner å bli veldig irritert, har også hatt dette problemet tildligere. Da var det også mapper med videofiler som fikk utforskeren til å kræsje Har vært borti dette... Da var det feil med disken, enkelte områder på disken var herpa. Har du kjørt ScanDisk e.l.? Har også opplevd at enkelte .avi filer har kødda, men ikkje slik som du beskriver. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kjør en scandisk og sjekk disken for feil. Lenke til kommentar
Dwalker Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Det viste seg at det var et par *.wmv filer som var synderen. Etter at jeg fjernet filene så virker alt som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå