akelbo Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Se den første «gameplay»-traileren for actionrollespillet. Steelrising kombinerer Dark Souls og fransk robotrevolusjon Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Kan absolutt minne litt om Bloodborne ja så jeg håper det kommer en beta tidlig neste år Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Normalt hadde jeg brydd meg om at de "ødla" potensielle historiske spill med sci-fi/fantasy, men om spillet er soulbrone aktig, hadde det ikke hvert noe for meg med eller uten roboter. Lenke til kommentar
Erlho Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Hadde ikke sett en eneste artikkel eller hørt noe om soulsborne spill før jeg spilte DS3 for et par måneder sida. Nå ser jeg relaterte ting hver dag så og si😂 Men får se hvordan dette blir før jeg eventuelt vil kjøpe det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Alfademoen såg litt janky ut, men eg veit ikkje om det er fordi det robotar, at det er ein alfa eller at det skal sjå ut. Som med alle andre Souls-kloner så vil det fort vise seg om det er noko å bruke pengar på. Så langt er kanskje Nioh det beste i den «sjangeren». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå