*Thug* Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Syns det er flott at du har laget en slik tråd, Cs er i dag et av verdens mest populære online spill, og da kan det være greit at nye spillere får lært litt om spillet før de setter i gang! hata 1.6 når det kom, men etter å ha spilt litt.... informativ og bra tråd!! Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Syns det er flott at du har laget en slik tråd, Cs er i dag et av verdens mest populære online spill, og da kan det være greit at nye spillere får lært litt om spillet før de setter i gang! hata 1.6 når det kom, men etter å ha spilt litt.... informativ og bra tråd!! takker svært mye.. men jeg må fortelle deg at våpene sine skyte måter kan ha forandra seg en smule men stort sett det samme Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hehe...jo takk du, jeg vet det! har spilt et par år selv nå så... Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hehe...jo takk du, jeg vet det! har spilt et par år selv nå så... dasååååå å det sierdu nå jaja var meninga for hjelp for de som er nybegynnere Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 jepp det er litt forskjell fra 1.5 til 1.6...bla a. autosniperene er markant forbedra..elsker G3'en nå Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 jepp det er litt forskjell fra 1.5 til 1.6...bla a. autosniperene er markant forbedra..elsker G3'en nå H&K G3SG1 var markant god i 1.5 også.. jeg eide med den. SG550 var også markant bra. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 joa, ikke veit jeg, men jeg har merka at det er 10x så mye bruk av den nå, så noe må de ha gjort...og da jeg starta å bruke den rocka den i vellinga som heck...det klarte jeg ikke i 1.5... Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 joa, ikke veit jeg, men jeg har merka at det er 10x så mye bruk av den nå, så noe må de ha gjort...og da jeg starta å bruke den rocka den i vellinga som heck...det klarte jeg ikke i 1.5... som jeg skrev i guiden var trikset å sikte inn kun 1 gang uansett og skyte til du treffer "dead on" Derretter kan du bare fyre av.. i neste magasin må du justere siktet igjen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jepp..det derre innskytingsskuddet gjorde trixet...forøvrig mener nå jeg at man aldri bør zoome inn 2 ganger uten om under ekstreme omstendigheter der man veit at det ikke er noen rundt deg...og målet er laaaangt unna Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 vet . til og med med awp.. sikter inn KUN 1 gang. ALDRI sikta inn 2 ganger for å skyte.. eller jo par ganger på awp map Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 joa, ikke veit jeg, men jeg har merka at det er 10x så mye bruk av den nå, så noe må de ha gjort...og da jeg starta å bruke den rocka den i vellinga som heck...det klarte jeg ikke i 1.5... De har vertfall fiksa treffsikkerheten og dmg ... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hvis jeg bare hadde klart å lære meg AUG/SIG skikkelig nå... Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Semi fire med AUG pleier å være ganske effektivft og med en nedkjøllingstid på ca 0.6 sek per avfyrte skudd Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Syns det var fine forklaringer (Må gjerne oppdatere hvis det er noe forskjellig i 1.6, det eneste jeg har prøvd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå