Gå til innhold

Gecube 9600xt extreme! Noen gode drivere?

Indaclub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må vel ikke formatere hardisken fordi jeg har kjøpt nytt grafikkort?? Håper ikke det! :devil:

ja..det er den første. men husk å logge inn i vindows i safemode f10 eller noe sånt i oppstarten og velg der. nei...trenger ikke formatere. ikke vær redd. etter at du har kommet inn i safemode avinnstalerer du alle drivere du hadde fra før. så resterter du og går i windows og innstalerer dem nye driverene

Lenke til kommentar
DNA driver

Beste driveren som er til ATI kort, yter bedre enn noken av dei andre, og har masse fine bugfixes i forhold til catalyst.

yter bedre.... hva mener du med det. uansett hva slags software man stiller core og mem med så uter dem vel like mye. og jaa... jeg må si jeg ikke har hørt om disse driverene noen gag eller noen forum jeg har vært på. kansje det er meg som ikke har så mye erfaring?

Lenke til kommentar
Jeg må vel ikke formatere hardisken fordi jeg har kjøpt nytt grafikkort?? Håper ikke det! :devil:

ja..det er den første. men husk å logge inn i vindows i safemode f10 eller noe sånt i oppstarten og velg der. nei...trenger ikke formatere. ikke vær redd. etter at du har kommet inn i safemode avinnstalerer du alle drivere du hadde fra før. så resterter du og går i windows og innstalerer dem nye driverene

Dårligste kjerringrådet jeg har hørt.

Hva med å avvinstallere de gamle driverne FØR du putter i det nye skjermkortet? :)

Lenke til kommentar

Dårligste kjerringrådet jeg har hørt.

Hva med å avvinstallere de gamle driverne FØR du putter i det nye skjermkortet? :)

selvfølgelig avinstalere dem gamle før du tar ut skjermkort og putter i det nye. og det skal skje i sefemode. så stenger du av. og putter det nye skjermkortet i. så starter du pc på nytt og innstalerer nye drivere. funker ikke det,. må du i regedit å slette gamle nøkler. noe m er. bare spør!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...