akelbo Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Slapp nytt konseptkunst for utålmodige fans. Dragon Age 4-sjefen lover at spillet er godt på vei Lenke til kommentar
kilimanjar0 Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Håper de klarer å levere et knakende godt spill uten å pushe woke-agenda. Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Liker wok jeg, sunt og godt Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 (endret) Får håpe på det beste. Venta i 7 år nå, begynner og bli litt utålmodig. Endret 6. juli 2021 av Akrabra Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 6 hours ago, kilimanjar0 said: Håper de klarer å levere et knakende godt spill uten å pushe woke-agenda. Hver gang jeg ser en klage om "woke-agenda" lurer jeg alltid på hvor individet mener den grensen går. For veldig mange virker det som eksistensen av en homofil eller trans karakter er nok og kvalifiserer til å få "woke-agenda trykket ned i halsen". 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå