akelbo Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Spillere flokker til det åtte år gamle nettrollespillet. Final Fantasy XIV har satt ny spillerrekord på Steam Lenke til kommentar
VNNI Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Det er så underholdene å se hvor stor påvirkning en streamer har på spill. Har sett noen timer av streamen hans når han prøvde det, ikke helt min type spill men streamen var underholdende. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Driver selv og spiller den gratis trialen av FFXIV. Helt greit så langt. Spillet har mye positivt ved seg, men jeg føler f.eks at combat flyter litt bedre i WoW, som jeg har spilt siden Beta. Kommer til å fortsette og spille litt så får vi se. Men jeg tror nok at om jeg virkelig skal hoppe på MMO bølgen igjen og noe annet enn WoW, så må det nok være et sci-fi MMO ala Tabula Rasa. Dessverre ser ikke dette ut til å være spesielt populært siden alle disse store MMOene for øyeblikket bare er fantasy. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Knakende godt MMO og RPG. Har spilt det en hel del, men holder personlig en knapp på Elder Scrolls Online. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Bra spil, som spiller fint på konsoll. Samme som Elder scrolls egentlig. To mmo jeg spiller litt på konsoll men på PC er wow bedre. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Er jeg eneste som gå i surr på spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå