NTB - digi Skrevet 5. juli 2021 Del Skrevet 5. juli 2021 Netthandelens guru går av som toppsjef i Amazon Lenke til kommentar
Han-solo12 Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Er ikke dere litt late to the party her? Ble ikke dette kjent for en mnd siden? Eller er det noe som har gått meg hus forbi Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Går av som toppsjef, men går bare ett trinn ned, og har 10% av aksjene, så fortsatt den med flest aksjer. Har ikke lest meg opp så nøye, men jeg regner med at det ble annonsert for en god stund siden, men at han gikk ned i juli. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Litt som de fleste toppsjefer mao. Man setter skuta til å gå av seg selv og trekker seg tilbake mens man fortsatt har kontrollen. Lenke til kommentar
3FKY9EYR Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Når du er multi-billionær da er det kanskje på tide å bruke litt av pengene og tiden på hobby og veldedighet? Ikke bare passe på at de underbetalte i varelagrene går på do for ofte. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 3FKY9EYR skrev (24 minutter siden): Når du er multi-billionær da er det kanskje på tide å bruke litt av pengene og tiden på hobby og veldedighet? Ikke bare passe på at de underbetalte i varelagrene går på do for ofte. Er jo nettopp dette han går av for, så han har mer tid til å gjøre det han har lyst til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå