Gå til innhold

Happybytes - fart - datamengde - utlandet?


Anbefalte innlegg

Er det noe å tenke på her? Happybytes Har mest data. 

Men hvordan er farten på ned/opp lasting? Har Happybytes Full Telenor dekning & fart? Og på fri data, er det restriksjonen på hvordan en bruker dataen?

Har Happybytes mulighet for å få & sende sms via web? Telenor har den muligheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Happybytes har 8GB mer data i norge før struping men bere 24gb i eu før det koster 42kr GB. telenor har ubegrenset i eu og.

happybytes har di beste ringepriser til og fra utlandet om det betyr noe for deg.

happybytes har ikke data/tvilling sim på fri data abbenomentet.  Har ikke set noen mulighet for sending av sms over nett som oss telenor. men du kan altids kontakte kundeservice og aktivere sms kopi så du får di motatt på epost.. og ja happybytes tilbyr ubegrenset fart i di første 108gb. :) og di bryr seg heller ikke om du bruker telefon som hotspot.. det er det jeg kommer på i farten

Endret av EmLeX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kom ifra Talkmore, nettopp gått til Telenor, pga sms via web, men det fungerer ikke slik jeg ønsker (må ha mobilen for å logge inn på Telenor web for å lese sms, og har ikke alltid mobilen med meg). 

Og er ellers ikke helt fornøyd med Telenor heller, pga nettfarten ikke er rask nok på medium abb(opptil 100mb/sek). Trodde det skulle være raskt nok, men det er det IKKE. Og det raskeste Telenor abb er for dyrt. 

Med Happybytes så ser det ut som en får det jeg ønsker meg(trenger ikke bilde lagring for jeg har NAS, backup av kontakter for det gjør jo gmail osv.... 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
ray001 skrev (46 minutter siden):

Jeg kom ifra Talkmore, nettopp gått til Telenor, pga sms via web, men det fungerer ikke slik jeg ønsker (må ha mobilen for å logge inn på Telenor web for å lese sms, og har ikke alltid mobilen med meg). 

Og er ellers ikke helt fornøyd med Telenor heller, pga nettfarten ikke er rask nok på medium abb(opptil 100mb/sek). Trodde det skulle være raskt nok, men det er det IKKE. Og det raskeste Telenor abb er for dyrt. 

Med Happybytes så ser det ut som en får det jeg ønsker meg(trenger ikke bilde lagring for jeg har NAS, backup av kontakter for det gjør jo gmail osv.... 

Er du sikker på at du får sms via web hos Happybytes?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
ray001 skrev (46 minutter siden):

Nei, men om jeg må ha med mobilen så kan jeg få til sms via web på andre måter😁

Og dette går ikke hos Telenor eller Talkmore, kun hos Happybytes?

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (1 time siden):

Og dette går ikke hos Telenor eller Talkmore, kun hos Happybytes?

Det går hos alle android mobiler (tror jeg) med samme hvilken som helst mobil leverandør. Bruke da airdroid appen

https://www.google.com/search?q=airdroid+app&oq=airdroid&aqs=chrome.1.69i57j0l3j69i65.8330j0j4&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Men mitt problem er at jeg ikke alltid får med meg mobilen der jeg jobber 😛

Med telenor sms så må jeg godkjenne via sms/mobilen for å lese&sende sms på web

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...