lut lei Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har tenkt å forsøke å klokke min Aptiva.Jeg hørte fra noen at det var safe å klokke den til 750 Mhz....... men hur då? Tar gjerne imot tips skål Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei! Tror 750 er å gå litt langt, men 665 er innen rekkevidde med en fsb på 133mhz kan bli stabilt. Men da bør skjermkortet ha bra kjøling. Men har du en katmai prosessor, så får du ikke klokka noe som helst. Sjekk det med sisoft sandra. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Lut lei: Hvis du klarer å klokke din aptiva må du si hvordan!! Jeg finner mange dipswitcher på hovedkortet men ingen er virksomme. Dessuten er det ingen instillinger i BIOS som kan forandres hos meg. Har en Aptiva 73G med p3 600 coppermine Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Har hatt 500 mhz Katmai som jeg har kjørt stabilt på 112/560, og nå står det en 600 mhz av samme type på 112/672. Dette på et Asus hovedkort. Så litt må det vel gå an å klokke denne jævelen av en CPU....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå