Arodem Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 En haug med spill skal rundes på rekordtid for veldedighet. Nå begynner «speedrunning»-bonanzaen Summer Games Done Quick Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 "I would really prefer if you'd be quiet". Kan vi håpe på et cringe øyeblikk i år? 😛 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 Uderzo skrev (18 minutter siden): "I would really prefer if you'd be quiet". Kan vi håpe på et cringe øyeblikk i år? 😛 Det har vel ikke gått en SGDQ forbi uten en god dose super cringe, så blir vel plenty med det i år og tenker jeg 1 Lenke til kommentar
Radford Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 (endret) Håper crowbat får nok materiale for en ny video for en SGDQ-cringe moments montasje 😛 Endret 5. juli 2021 av Radford Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. juli 2021 Del Skrevet 10. juli 2021 Det har gått alt for langt etter at de begynte med påtvunget pronomen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. juli 2021 Del Skrevet 11. juli 2021 BadCat skrev (11 timer siden): Det har gått alt for langt etter at de begynte med påtvunget pronomen. Meh. Faktumet er at en veldig stor andel av de i speedrunner miljøet identifiserer seg med andre kjønn enn det som er tillagt dem ved fødsel, så da ser ikke jeg helt det store problemet at en presenterer pronomenet til den som skal spille. En liten tekst som forteller hvilket kjønn den som skal spille identifiserer seg med før en speedrun tror jeg de fleste tåler 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå