Redaksjonen. Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 Joda – denne enorme doningen regnes som motorsykkel. I alle fall i USA Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 Sett på et hjul til og det kalles bil i Norge. Lenke til kommentar
Fritz Erik Pettersen Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 Ja. Eller lett lastebil, som krever C1 førerkort. 2 2 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 Jeg syns den er grusom, men gøyt med hjemmebgde ting. Et kors og et flagg i hekken, med de ti bud fra gamle testamentet på baksiden. Ikke min greie akkurat. 3 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 Det må være litt spesielt å sitte oppå dette høye spetakkelet i 136 km/t. En krysning mellom dragster og trehjulstraktor. Ser for meg sikkerhetsbelter og veltebøyle. Det er et stort (grav?)kors bak pass. sete, jeg ville ikke sittet på! 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 Bli drept eller drep. 1 Lenke til kommentar
Kevin Courteous Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 synd vi bor i fjottnisselandet norge der alt som er gøy er ulovlig påtide å slutte med en stadig voksene stat. 2 Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 3 hours ago, Kevin Courteous said: synd vi bor i fjottnisselandet norge der alt som er gøy er ulovlig Har du sjekket om den er ulovlig i Norge? 3 Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 Han kaller det en trike, men den har nå tydelig fire hjul. Når man teller antall hjul så teller man doble hjul hver for seg. En "18 wheeler" har ikke 9 akslinger, men fire doble hjulpar og et enkelt. Som lastebilmekaniker skulle man tro han var klar over det. 🤔 1 Lenke til kommentar
DHMMXE2L Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 Denne har 4 hjul forhjulene er trangt montert på en foraksel , riktig nok mer olabil styring (vrir på hele forakselen) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 Poenget med MC er alt denne ikke har. Komme seg fram i trafikken, ofte mellom biler. Lavt forbruk av bensin Kjøre fort. Det eneste du får er noe sikrere kjøretøy, som du kunne fått med en normal trike. 1 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 Kultiveringstraktorer som skal kjøre mellom rader, kan ha forhjulene sammenstilt foran, det benyttes endel, og kan være inspirasjonskilden for denne "triken". Ser ut som han styrer ved å sveive rundt "sykkelstyret," kanskje enklere med ratt? 1 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 5. juli 2021 Del Skrevet 5. juli 2021 Begrepet typegodkjennelse er fullstendig ukjent i USA. Der kan man sette hjul på en sofa eller et badekar og så rett på veien. Joda, jeg har sett begge. Lenke til kommentar
Andre Nyttårsdag Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Kevin Courteous skrev (På 4.7.2021 den 4.00): synd vi bor i fjottnisselandet norge der alt som er gøy er ulovlig Begynner å bli noen år siden jeg var interessert i trike så jeg vet ikke om reglene er endret, men den gangen gikk det å få registrert trike/motorsykkel som en hadde bygget selv i Norge. Rett nok lå maksimal lovlig vekt for trike på ca. 1/10 av hva dette kjøretøyet veier. (for tohjuls motorsykkel var det så vidt jeg husker ingen lovpålagt maksvekt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå