Dragonlove Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Sendte ett Skjermkort i retur til Netonnet, noen som har erfaringer med den returen hos de? ser ikke så positivt på Trustpilot. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Tror ikke de er rigget opp for å ha et effektivt retur-system. Virker mer optimalisert for å sende ut varer enn å få dem tilbake p.g.a feil. Har handlet et og annet hos dem over flere år, men aldri noe verdifullt som kan feile, nettopp for å ikke havne i den situasjonen du er i nå. Det mest risikable for min del var en riskoker og en kaffekvern. Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Jeg sendte en defekt vare i retur. De sendte meg øyeblikkelig en ny. 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 4. juli 2021 Del Skrevet 4. juli 2021 Har god erfaring med Netonnet på retur 👍🏻 Fikk pengene igjen for Blu-Ray spiller som ikke lot seg reparere 1 Lenke til kommentar
Verm Skrevet 5. juli 2021 Del Skrevet 5. juli 2021 Greit nok, men det tok litt tid. Retur/anger på en PSU som laget en helt forferdelig lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå