PolarD Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Bor i Sverige, har EUs koronasertifikat med første dose Pfizer. Dessverre legger ikke Sverige inn gjennomgått Covid-19 før om ca en måned. Man er å betrakte som fullvaksinert med en dose pluss gjennomgått Covid-19. Kan få et norskt koronasertifikat med første dose tatt i Sverige, men det det noen som vet om man kan få lagt til gjennomgått Covid-19 med dokumentasjon fra svenske myndigheter? Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 10. juli 2021 Del Skrevet 10. juli 2021 Jeg bor også i utlandet og har fått beskjed om at jeg må kontakte en privat helseklinikk i Norge og få en lege til å se på og godta dokumentasjonen min. Da vil legen legge det inn i den norske appen under mitt personnummer. Jeg er i en litt annen situasjon, men tror du må gjennom det samme. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 (endret) Kontakt fastlege eller en privat helsetjeneste for å legge inn vaksine. For å legge inn en coronatest fra utlandet må du ringe coronatelefonen i kommunen der du skal til. Endret 21. juli 2021 av William_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå