Laman Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Fant en ny trailer til SC : PT på ww.sone2.no...MÅ SEES! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 skal man med det? Jeg har splinter Cell på min Nokia 3510i !!!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Ja, det blir jo akkurat det samme... *laster ned trailer* Edit: Det der skal jeg ha til Xbox Endret 8. januar 2004 av RikkyRally Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kult. Denm må jo sees. Er det den samme som gamer.no skriver om....for den har jeg sett. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Gleder meg spesielt mye til MP. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hmm, er det samme trailer som på Gamer.no er jeg fremdeles skuffet. Ikke over spillet, men selve traileren. Syntes den var VANNVITTIGT kjedelig og dårlig laga, bare generelt sett. Gleder meg vannvittig til spillet da, skal kjøpes så snart det er ute, men traileren gav meg ikke akkurat eXtra lyst på¨det liksom :/ Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Konge at man kunne hoppe enda en gang når man står i split-jump da! Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 det spillet blir da genialt! plus at denne gangen blir det multiplayer, som intereserer meg mest. 1st personsvinkel på det ene laget som er "vakter" og tredje personsvinkel for det laget som er "spioner", som selvfølgelig er fullt utstyrt med NV, thermal vision og andre "små ting"... Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 det spillet blir da genialt! plus at denne gangen blir det multiplayer, som intereserer meg mest. 1st personsvinkel på det ene laget som er "vakter" og tredje personsvinkel for det laget som er "spioner", som selvfølgelig er fullt utstyrt med NV, thermal vision og andre "små ting"... Blir det det? Fører ikke det til rimelig feige lag da? Den ene gjengen løper rundt med teknlogi tatt ut fra år 2050, mens den andre parten er sikkerhetsvakter, løpende forfjamset rundt med en ussel pistol i den hånden.... Men det blir uansett gøy. Splinter Cell er sjef. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ser jo helt likt ut som Splinter Cell 1. Håper de har fikset AI'en og har bedre og åpnere leveldesign. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 det spillet blir da genialt! plus at denne gangen blir det multiplayer, som intereserer meg mest. 1st personsvinkel på det ene laget som er "vakter" og tredje personsvinkel for det laget som er "spioner", som selvfølgelig er fullt utstyrt med NV, thermal vision og andre "små ting"... Blir det det? Fører ikke det til rimelig feige lag da? Den ene gjengen løper rundt med teknlogi tatt ut fra år 2050, mens den andre parten er sikkerhetsvakter, løpende forfjamset rundt med en ussel pistol i den hånden.... Men det blir uansett gøy. Splinter Cell er sjef. Sånn er det bare. neida... vaktene ser ganske spesialisert ut, de har lommelykt på hue og et gevær som ser ganske hi-tech ut... tror også "splinter cell" laget har begrenset tilgang til våpen, som jeg har sett på videoer og bilder så har dem ikke rifla som sam fisher har, bare pistolen(med fungerende lasersikte på) og småe "bond" gagdets. I første personsvinkel så blir det enklere og raskere å skyte enn det andre laget som er i tredje person, de må ta opp våpenet først så skyte. vaktene kan løpe rundt med rifla i armene hele tiden. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ser jo helt likt ut som Splinter Cell 1. Ikke noe negativt i det Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ser jo helt likt ut som Splinter Cell 1. Ikke noe negativt i det Nei, grafikken på 1'ern var jo for så vidt veldig bra. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Og med litt bedre gameplay...voila! Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 ja detta blir gøy dere Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 To nye Splinter Cell PT trailere ute nå http://www.fileshack.com/browse.x?type=4 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 To nye Splinter Cell PT trailere ute nå http://www.fileshack.com/browse.x?type=4 Så utrolig bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå