akelbo Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Sucker Punch slipper Director's Cut i august. Ghost of Tsushima får ny historie, nytt område og PlayStation 5-versjon Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 GOTY 2020 for min del så dette ser jeg veldig frem til! Utrolig digg at en omsider får japansk lipsync og! Så da blir det nok å kjøre gjennom dette spillet igjen på PS5en 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Bra at dei har laget til lock på den du sloss mot. Kjøpte det til ps4 pro. Men spilte aldri det der. Skal spille det på ps5 min. Gleder meg. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Hvordan vil det funke med PS4 disc-versjonen på PS5? Dersom man altså oppgraderer til PS5 Directors Cut for 30 dollar (300kr?), får man da stand alone director's cut? Altså må ikke ha i plata... Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Betaler ikke flere ganger for spill jeg allerede eier, har gjort det så alt for mange ganger før i mitt liv... Vel man får jo en ny øy da 🤔 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Ghost pirate LeChuck skrev (9 timer siden): Betaler ikke flere ganger for spill jeg allerede eier, har gjort det så alt for mange ganger før i mitt liv... Vel man får jo en ny øy da 🤔 Ny øy, nye animasjoner istedenfor cutscenes, nye våpen, klær, angrep, osv. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 Ghost pirate LeChuck skrev (9 timer siden): Betaler ikke flere ganger for spill jeg allerede eier, har gjort det så alt for mange ganger før i mitt liv... Vel man får jo en ny øy da 🤔 å betale 20 dollar for en stor DLC syns jeg ikke er så ille, men jeg har en bittersøt smak i munnen av å måtte betale 10 dollar for hva som effektivt er en next gen upgrade av et spill som er ett år gammelt. 1 Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 13 hours ago, Iki said: Ny øy, nye animasjoner istedenfor cutscenes, nye våpen, klær, angrep, osv. Fint navn på den nye øya da, synes du ikke @Iki 🙂 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 Derfor venter jeg som regel en god stund før stortitler kjøpes. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Enig med Grimbeorn her. Er ganske sleipt å ta penger for next gen update. Jeg betalte full pris for spillet og jeg betalte også full pris for min ps5. Blir fort dyrt når jeg må betale for at spill jeg allerede eier skal se litt bedre ut. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 2 hours ago, X_Prez_Nixon said: Enig med Grimbeorn her. Er ganske sleipt å ta penger for next gen update. Jeg betalte full pris for spillet og jeg betalte også full pris for min ps5. Blir fort dyrt når jeg må betale for at spill jeg allerede eier skal se litt bedre ut. Det er nok Evil-Duck du er enig med her. Jeg har ikke ment noe om akkurat dette. Men helt generelt synes jeg at trenden med å gi oppgraderinger gratis er fin. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 oops. beklager ja du har rett. Og bra du er enig lol Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. august 2021 Del Skrevet 11. august 2021 Hvor tid kommer oppgraderings mulighetene? Kjøpte det til ps4 pro digitalt. Så vil eg få tilbudet om oppgradering når det kommer ut 20 august kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå