Gå til innhold

Blizzard delte nye detaljer fra Diablo IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en av de som ikke bryr meg om ansiktene i D2R, men det må sies at kontrasten mellom hvordan D4 og D2R håndterer dette tullete emnet er morsom. Den ene baserer seg på at ansiktene er som de er, og liker du det ikke så er argumentet at det gjør ikke noe for du skal ha hjelm på likevel. Det andre spillet skryter av hvordan hver minste ansikts-detalj kan endres.

Lenke til kommentar

Det er månedsvis med arbeid av både kunstnerene og programmererene som heller kunne blitt brukt på fiender eller angrepsfrekvenser eller våpen eller polering av flyten.

Worst case så er dette en av grunnene til at spillet ikke kommer i år og det for noe så ubrukelig som ansiktet til en rustningkledd karakter i ett isometrisk Hack and Slash...

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
barezell skrev (17 minutter siden):

Forventes vel av et spill i 2021. Tviler på implementeringen av dette gjør at f.eks gameplay blir dårligere.

Jepp. En ting om det var et indie studio med fire mann og danseband, men Blizzard har sikkert et rom av folk som ikke gjør annet enn å tegne neser hele dagen. En kan unne seg høyt detaljnivå med uendelig tid og mannskap. Hideo Kojima var kongen av sånt mens han var gullgutten til Konami. Metal Gear Solid 2 har en skål med isbiter som folk flest ikke legger merke til en gang, men hvis de blir skutt og ramler på gullet begynner de å smelte.

Lenke til kommentar

Jeg er stor fan av at man forandre utseendet på figuren

så tommel opp fra meg. Jo mer de legger til desto bedre.

Kan gjerne vente 3-4år til hvis de legger til mulighet til og forandre farge på klær(d3 har vel det?) og alt mulig annet som øker dybden på forskjellige deler av spillet.

Lenke til kommentar
Dberg skrev (1 time siden):

men Blizzard har sikkert et rom av folk som ikke gjør annet enn å tegne neser hele dagen.

Med tanke på hvor få spill de hsr produsert de siste ti årene, tror du at de har ubegrenset med utviklere? Mye tyder vell heller på det motsatte. 

 

WOW sliter om dagen, og det koker i grunn ned til for lite utviklere. For lite content og for dårlig reaksjon på tilbakemeldinger. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...