akelbo Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Uncapped Games skal lage sanntidsstrategispill. Starcraft 2- og Diablo IV-veteraner oppretter eget studio Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Diablo IV-veteraner? Spillet er ikke ute en gang. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 IV som at de må ha intravenøst for å leve siden de er så gamle. Veldig gamle veteraner dette, fra krigen... Lenke til kommentar
Santiano Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 "Sanntidsstrategispill".... Uff, er ikke rart jeg fortrekker engelske spill og teknologisider. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Santiano skrev (2 timer siden): "Sanntidsstrategispill".... Uff, er ikke rart jeg fortrekker engelske spill og teknologisider. Hva ville du heller kalt "real time strategy games" på norsk? 2 Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Santiano skrev (3 timer siden): "Sanntidsstrategispill".... Uff, er ikke rart jeg fortrekker engelske spill og teknologisider. Du får flytte ut da dersom Norsk ikke er bra nok for deg. 1 Lenke til kommentar
-AGMNHM91 Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Savner RTS sjangeren i sin opprinnelige form... Oppskriften som ble brukt var veldig bra, SC, SC2, RA2, WC3 og Warhammer:DOW for å nevne noen. Forsøkene på å endre den endte med sjangerens død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå