Gå til innhold

4 års erfæring fullstack utvikler lønn konsulent

Anbefalte innlegg

Hei,

Er fullstack utvikler, har java og aws sertifisering. Jobber som konsulent og har 4 års erfæring. Lønnen er mellom 650k-700k. Jobber effektivt og har jobbet med forskjellige kunder, men føler lønnen reflektere ikke innsatsen spess når jeg hører folk har får tilbud for 750k-800k med 4års erfæring. Har hørt positivt tilbake fra medarbeider samtalen, siden corona så har jeg ikke nevnt ang lønnen, any tips på hvordan skal jeg ta opp samtalen om lønn og hva er en konkurransedyktig lønn for min erfæring?

Endret av Zenmode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fyrste du bør gjere er å skaffe deg eit faktagrunnlag. Dei andre du høyrer om med lik utdanning og ansiennitet som deg som har 100k høgare lønn, er det tilsvarande arbeidsoppgåver? Jobbar dei i samme geografiske arbeidsområde som deg? Har dei lik arbeidtid som deg? Osv?
Det er ikkje heilt utenkeleg at noko av lønnsforskjellen kan forklarast med at dei som har høgare grunnlønn kanskje ikkje har rett på overtidsbetaling, eller at du med lavare grunnlønn har andre goder som du ikkje teller med.

Om du ser at inntrykket ditt stemmer så er det fleire måtar å gå vidare på. Å be om lønnssamtale der du snakker med sjefen din om lønna di, kva du forventer å kunne få og kva sjefen vil stille som krav for å gi deg den lønna du vil ha kan være viktig å få kartlagt. Her kan du få lønnsforhøying, du kan få avtale om lønnsforhøying om du gjer X og Y, eller du kan få avklart at din arbeidsgiver ikkje er villig til å betale deg meir.
Ein annan veg å gå (og kanskje den mest effektive) er å søke på andre jobbar. Får du eit godt jobbtilbod så kan du enten gå arbeidsgiver med jobbtilbodet som dokumentasjon på kva din arbeidskraft er verdt for andre og bruke det som argumentasjon, du kan stille eit ultimatum om at enten får du like mykje i lønn eller så slutter du, eller du kan hoppe rett på det nye lønnstilbodet utan å bruke meir tid på dagens arbeidsgiver.
Det som er konkurransedyktig lønn er per definisjon den lønna som må til for å konkurrere mot andre arbeidsgivere i området, så eit konkret jobbtilbod vil være god dokumentasjon på kva du er verdt for andre.

Du nevner korona, og det er også eit viktig moment å ta med. Du må gjere ei vurdering på om dette er rette tida å presse på lønn eller om du skal være fornøgd med å ha jobb og heller vente litt. Koronaen har råka veldig ulikt, enkelte arbeidsplassar slit økononomisk, andre driv som normalt og andre har hatt ein kjempeoppsving under koronaen.

PS, eg kommenterer normalt ikkje rettskrivinga, men er det ein grunn til at du skriv erfaring konsekvent med æ? Er det dialekt?

Endret av The Avatar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...