akelbo Skrevet 30. juni 2021 Del Skrevet 30. juni 2021 Du får ikke overføre lagringsfilen din fra PlayStation 4. Doom Eternal-oppgradering kommer med en stor hake på PlayStation 5 Lenke til kommentar
HeineB Skrevet 30. juni 2021 Del Skrevet 30. juni 2021 Strålesporing..... er like rart som å kalle streaming for strømming. Jeg blir sprø. lol Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) HeineB skrev (16 timer siden): Strålesporing..... er like rart som å kalle streaming for strømming. Jeg blir sprø. lol Ja, tenk så sprøtt å bruke norske ord når man skriver på norsk! Endret 1. juli 2021 av Capitan Fracassa 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) Dette har vel blitt mer en gjenganger enn en nyhet nå. Andre har løst dette på mer eller ofte mindre strømlinjeformede måter, men det burde bare virke slik det gjør på X-boxen... Har vel en sammenheng med at Sony ikke har fokusert spesielt på bakoverkompatibilitet og kontinuitet før, i motsetning til MS som har gjort dette skikkelig fra tidlig 360 tid... Virker heldigvis som de er i ferd med å lage mer robuste løsninger for dette nå, slik at vi slipper dette fram i tid. Endret 1. juli 2021 av Serpentbane Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 (endret) Viss du først har valgt å spille Undergang Evig på ein spillestasjon 4, så har du vell bare deg selv å takke. Absolutt et spill som aldri burde vert lov med kontroller. Endret 3. juli 2021 av Noiz Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 (endret) On 6/30/2021 at 3:45 PM, HeineB said: Strålesporing..... er like rart som å kalle streaming for strømming. Jeg blir sprø. lol Vennligst sett inn informasjonsskiven inn i informasjonsskiveavleseren (overivrig fornorsket oversatt fra: please insert the floppy into the floppydrive). Noen ganger føles det helt greit å bruke engelske/amerikanske låneord. Vi mister ikke identiteten vår om en sier et og annet låneord av og til. Endret 19. august 2021 av vidor Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. juli 2021 Del Skrevet 3. juli 2021 Di velger jo bare tilfeldigt hvilke ord og teknologier di oversetter. Er uproffesionell oppførsel, men det er jo gamer.no. Så personligt lar eg det gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå