Danser_med_rever Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) ^^topic^^ Det jeg lurer på, er om noen kan linke til noen nettbutikker som selger mobiler rimelig, og uten abonnement... All hjelp mottas med takk! Edit: Skrivefeil Endret 7. januar 2004 av Danser_med_rever Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du kan sjekke prisguiden. Der finner du de billigste. Du ser også om de har den på lager eller ikke. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ja jeg syns amobil har en veldig fin prisguide =) Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hei Her er er det billige mobil abcmobil Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Jeg sparte deg bryet med å skjekke prisguiden! Skjønner jo at det er tungt ... det står at mshop har den billigste. Vel selv om abc har enda billigere Endret 8. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 www.ktfw.de Denne tyske siden er det mange nordmenn som har hatt glede av... Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Eller www.norwegiantelecom.no for oss som har Chess abb. Endret 8. januar 2004 av eivindkn Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 litt feil det vel.... ikke for chess spesielt i det hele tatt! de er bare samarbeidspartnere, man får ikke billigere mobil fordi om man er chess kunde ! litt missvisende.... de er foresten dyre! Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 litt feil det vel.... ikke for chess spesielt i det hele tatt! de er bare samarbeidspartnere, man får ikke billigere mobil fordi om man er chess kunde !litt missvisende.... de er foresten dyre! Norwegiantelecom kjører en del tilbud som bare er for Chesskunder. DET er ikke missvisende Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvor er de tilbudene hen? jeg er chessforhandler og har bare fått beskjed med det jeg skrev over her! ser ikke noen tilbud på siden deres jeg? Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Sitat "Prisen forutsetter at du blir eller er Chess kunde. Kun 1 pr kunde." Dette gjelder enkelte telefoner. Endret 8. januar 2004 av eivindkn Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) litt feil det vel.... ikke for chess spesielt i det hele tatt! de er bare samarbeidspartnere, man får ikke billigere mobil fordi om man er chess kunde !litt missvisende.... de er foresten dyre! Fikke denne på sms fra Chess. Kjære kunde!Godt år! Chess vil også i år fortsette å sette ned prisene. Trenger du telefon har vi spesialpriser uten binding, se www.chess.no. Idar Vollvik Jeg gikk inn på siden deres, og mitt på forsiden var det en link til Norwegian Telecom. hvor er de tilbudene hen? jeg er chessforhandler og har bare fått beskjed med det jeg skrev over her! ser ikke noen tilbud på siden deres jeg? På forsiden til Norwegian Telecom er det ikke mindre en to tilbud til Chess-kunder. Men Norwegian Telecom er riktig nok ikke den aller billigeste nei... Endret 8. januar 2004 av Scandim Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen som har handlet på abcmobil og vet hvordan de er i forhold til betaling og levering? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Siba har enkelte ganger noen sinnssyke mobiltilbud ! Lenke til kommentar
mortyh Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Mange nettbutikker som har lave priser på mobiler ja, men har de mobilen på lager? NEI. De har kun lave priser fordi de ikke kan levere nå, men senere når prisene har sunket og de har fått nok bestillinger, slik at de gidder å bestille de fra leverandør. Mange webshop får du heller ikke tak i pr. telefon hvis noe er galt. Prøv f.eks å ring Mshop? Noen som vet deres nummer? Mortyh Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 på www.aircom.dk eller www.blarketele.com koster den 3200; minus dansk moms, blir det 2700; med frakt, du forhåndsbetaler inn på konto. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) på www.aircom.dk eller www.blarketele.com koster den 3200; minus dansk moms, blir det 2700; med frakt, du forhåndsbetaler inn på konto. (Nå skjønner jeg ikke helt hvilken telefon du snakker om ) Sorry: Leste ikke den siste linja i overskrifta! Sløv i dag! Endret 13. januar 2004 av pologutt Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) E-700.....(les topic) Endret 13. januar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå