trikola Skrevet lørdag kl 09:23 Del Skrevet lørdag kl 09:23 Jeg la inn flytteønske i min nye bank KLP for mange måneder siden og fikk beskjed fra DnB for få dager siden at de begynner med flyttingen nå. 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet lørdag kl 21:37 Del Skrevet lørdag kl 21:37 Olvis skrev (20 timer siden): Jeg la inn en flyttemelding i går. La oss se. Spennende. Tenkte å vente til over nyttår, ettersom jeg uansett skal gå i gang med bankbytte da. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 21:47 Del Skrevet lørdag kl 21:47 Hvilke kredittkort støtter Vipps? Altså, skikkelig støtter Vipps. Ikke bare at det står at de støtter Vipps, men når du blir kunde viser det seg at det ikke virker likevel pga. noen endringer som Vipps har gjort. Ikano og Trumf virker ikke. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet lørdag kl 23:17 Del Skrevet lørdag kl 23:17 Eg har ikkje hatt noko problem med å leggje til Trumf-kortet i Vipps. Rett nok har eg så langt berre brukt Gebyrfri Visa-kortet frå Santander til å betale med. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet i går, 10:07 Del Skrevet i går, 10:07 Ønsker vippse andre mennesker, ikke bare bedrifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå