trikola Skrevet 16. november Del Skrevet 16. november Jeg la inn flytteønske i min nye bank KLP for mange måneder siden og fikk beskjed fra DnB for få dager siden at de begynner med flyttingen nå. 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet lørdag kl 21:37 Del Skrevet lørdag kl 21:37 Olvis skrev (20 timer siden): Jeg la inn en flyttemelding i går. La oss se. Spennende. Tenkte å vente til over nyttår, ettersom jeg uansett skal gå i gang med bankbytte da. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 21:47 Del Skrevet lørdag kl 21:47 Hvilke kredittkort støtter Vipps? Altså, skikkelig støtter Vipps. Ikke bare at det står at de støtter Vipps, men når du blir kunde viser det seg at det ikke virker likevel pga. noen endringer som Vipps har gjort. Ikano og Trumf virker ikke. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet lørdag kl 23:17 Del Skrevet lørdag kl 23:17 Eg har ikkje hatt noko problem med å leggje til Trumf-kortet i Vipps. Rett nok har eg så langt berre brukt Gebyrfri Visa-kortet frå Santander til å betale med. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 10:07 Del Skrevet søndag kl 10:07 Ønsker vippse andre mennesker, ikke bare bedrifter. Lenke til kommentar
Olvis Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Raspeball skrev (På 16.11.2024 den 10:37 PM): Spennende. Tenkte å vente til over nyttår, ettersom jeg uansett skal gå i gang med bankbytte da. Fikk melding for et par dager siden fra Sbanken om at de har registrert melding på at jeg ønsker å flytte. Mannen med ljåen skrev (På 17.11.2024 den 11:07 AM): Ønsker vippse andre mennesker, ikke bare bedrifter. Nå er jeg utenfor mitt fagfelt altså, men teller ikke det som et kontantuttak på en måte? Og er dermed å fraråde på det sterkeste? 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Er det ikkje slik at ein må leggje inn bankkonto i Vipps dersom ein ynskjer å sende pengar? Lenke til kommentar
Olvis Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jo, det høres riktig ut. Jeg tror ikke man kan sende penger via et kredittkort derfra i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Mannen med ljåen skrev (På 16.11.2024 den 10:47 PM): Hvilke kredittkort støtter Vipps? Altså, skikkelig støtter Vipps. Ikke bare at det står at de støtter Vipps, men når du blir kunde viser det seg at det ikke virker likevel pga. noen endringer som Vipps har gjort. Ikano og Trumf virker ikke. Hva mener du? Alle kredittkort skal da fungere. MEN: ønsker du å sende og motta penger litt mer effektivt, så tror jeg du MÅ legge inn en bankkonto i Vipps. Å hente penger fra ditt kredittkort er både tidkrevende og dyrt for Vipps. Dersom de kan hente penger rett fra kontoen din, uten å måtte gå via et bankkort, så sparer Vipps både tid og penger. Å motta penger inn på et kredittkort støttes ikke av Vipps. (Hadde de støttet det, ville det sikkert tatt en god uke før beløpet var godskrevet inne hos kredittkortselskspet. Og det er jo ikke der du ønsker å ha pengene dine, vel?) Debetkort: du må ha et debetkort registrert i Vipps, står det. Løsning: legg inn begge deler! Du kan ha en drøss med kort i Vipps, no stress! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå