silverfox Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Kjøpte ovenstående kort i sommer fra en brukt annonse i forumet på hardware.no. Nå er kortet defekt og ikke har jeg kvittering eller navnet på selger. Selvfølgelig min skyld alt sammen. Men av ca 10 foregående skjermkort kjøp er dette første gang noe har blitt ødelagt. Selgeren fjernet annonsen etter at salget var iorden. Er det noen som har et tips som kan hjelpe meg videre eller må jeg bite i det sure eplet å kjøpe et nytt. Jeg betalte 2500 kr pluss frakt for kortet som nå antagelig er bortkastet. Dersom selgeren ser dette hadde eg satt pris på å bli kontaktet. Eller er det noen som har et forslag på hva jeg bør gjøre nå ? Endret 7. januar 2004 av silverfox Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har hørt at caps i Topic er ulovlig Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dette er vell en seriøs post siden det kansje er snakk om penger? Med eller uten caps... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 StianGH, du bryter Rettningslinjene.. LES DEM! Lenke til kommentar
J00J Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 StianGH, du bryter Rettningslinjene.. LES DEM! Det har vel seg slik at kortet skrives med store bokstaver? Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 StianGH, du bryter Rettningslinjene.. LES DEM! Sorry, det er vell slik J00J sier. Han har Ctrl+C osv... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Stenges pga. dårlig emnebruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg