Øystein.F. Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Dark Alliance hadde hatt godt av litt meir tid i bakaromnen. ANMELDELSE: Dungeons & Dragons Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Enig med anmelder her, litt mange bugs og rare UI-valg. Likevel er det overraskende gøy å spille med venner, en fin blanding av action og looting. Lurt at det er på game pass, for jeg tror ikke jeg hadde fått så mange jeg kjenner til å kjøpe spillet med de anmeldelsene det har fått. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Testa det litt. Litt irriterende bevegelsen i spillet tar jo en halvtime å snu seg rundt for å slå fiender. Lenke til kommentar
HeineB Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) Avinstallert etter 1 time. Dæven døtte for et makkverk. Elendig combatsystem og enemy AI. Tørr jeg nevne lock on funksjonen... Endret 29. juni 2021 av HeineB 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 6/10 er ekstremt sjenerøst. På min 1-5 skala er dette 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå