Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likt for kvinner og menn, det handler det om konteksten.
Hvis du som kvinne er ute etter et ONS, da er det tilstrekkelig å med høy stemme si: "Jeg er så j***vla fuuullll". Umiddelbart har du 10 gutter med Ulvegenser, Torshammer og Tribal.
Hvis du er ute etter noen kaninuker uten langvarige planer, da kommer du langt med push-upp og generell smiger samt "-Kan du ta meg her og nå". Dette vil fungere på de fleste som ikke har hatt, eller har forventninger eller planer for de siste-, eller nærmeste 5-10 åra.
Hvis du er ute etter et langvarig forhold, da må du midlertidig legge til side halvparten av dine behov å gjøre som Uderzo foreslår. Opptre gjerne edru. Vær nøye med personlig hygiene og naturlig utseende. Vær selvsikker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å svare generelt på det. 
Omgivelsene man er i, alder og relasjon - har ekstremt mye å si. 

Det som fungerte når man var 20 år, kan virke fullstendig avskrekkende når man er 30.

Jeg måtte slå opp flørt i ordboka, bare for å se beskrivelsen. Der står det:

image.png.dcc911785110b0bc7901a2c238b9212f.png

Min erfaring er at jenter ofte er veldig "vage/usikre" på flørtingen sin (med mindre de er stupfulle). Ofte sender de bare ut små signaler ubevist eller bevist. Slik som å bite på leppa, stryke seg på håret eller fingerbevegelser (slik som å "leke" med glasset eller lignende). Jenter i den "tilstanden" klarer heller ikke å holde blikkontakt så lenge, og ser gjerne ned mot gulvet istedenfor. Stemmen får også en liten "pinch". Det er signaler jeg plukker opp. Men jeg tror ikke så mange gjør dette bevist (bortsett fra å bite på leppa kanskje) - så da vil jeg ikke regne dette som flørting. 

Dersom ei jente plutselig kommer bort til meg, smiler og sier "hei, hvem er du?" - kan jeg bli ganske så sjarmert (eller motsatt :p). Siden det er noe svært få jenter gjør. De forventer at det er gutta som tar initiativet. Overdrevet sminke, høy parfymefaktor og en "utfordrende" klesstil har motsatt effekt på meg. Da gidder jeg ikke engang. Personlig blir jeg fort tent på smarte jenter med mye mellom øra. Ja, og en god kløft. Jeg skal ikke lyve. :p 

Av og til kan det enkle være det beste..... Hvis du vil vise ovenfor en gutt at du liker ham. Bare sett deg bittelitt nærmere. Gjerne vend deg mot ham og gi han et blikk eller to mens du smiler forsiktig. Men alt handler om kontekst og omgivelsen man befinner seg i. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...