plankeby Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 (endret) I dag fikk jeg en melding fra Vipps om at forespørselen jeg har prøvd å betale har gått ut på tid. Jeg har aldri forsøkt å betale beløpet det er snakk om, heller aldri brukt Vipps til regninger eller betalingsavtaler. Har ingen avtaler om dette med VG. Har noen opplevd tilsvarende? Hvordan er slikt mulig? Jeg skal kontakte Vipps også. Dette skremmer meg litt. Selvsagt ingen andre som har tilgang til min mobil eller Vipps. Endret 27. juni 2021 av plankeby Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 Kan det være noen som har skrevet inn feil nummer? Om jeg skriver inn nummeret ditt på noe jeg bestiller med betaling på vipps, så vil jo du få en forespørsel som etterhvert vil gå ut på tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå