arne22 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2021 56 minutes ago, Kron said: (§§ 7-2, 8-2, 9-2, 10-2, 11-2, 12-2 og 13-2) Ingen av disse handler vel egentlig om hvordan man kan få påklaget eller forhindret et ulovlig krav? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 arne22 skrev (Akkurat nå): Ingen av disse handler vel egentlig om hvordan man kan få påklaget eller forhindret et ulovlig krav? Nei, de handler om grunnlaget. Du etterspurte mer kontekst til "særlige tvangsgrunnlag" tidligere i tråden. Så derfor delte jeg de paragrafene. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) 3 minutes ago, Kron said: Nei, de handler om grunnlaget. Du etterspurte mer kontekst til "særlige tvangsgrunnlag" tidligere i tråden. Så derfor delte jeg de paragrafene. OK da forstår jeg. Det er vel kanskje det som er litt problematisk for rettsikkerheten, at det er litt for mange "særlige tvangsgrunnlag". Endret 1. juli 2021 av arne22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå