Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 http://home.tiscali.no/ompatut/matrixompa.jpg <= Kommentarer? Kjeda meg litt en kveld, og tenkte eg måtte følge "trenden", å lage et fænsi matrixbilde.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Vel når du først skulle lage en matrix bilde kunne du jo lagd noe mer avansert. Den stilen der er brukt millioner ganger og alle klarer og lage noe sånt.. Men nice Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Den var stilig! likte den meget godt!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Vel når du først skulle lage en matrix bilde kunne du jo lagd noe mer avansert. Den stilen der er brukt millioner ganger og alle klarer og lage noe sånt.. Men nice Åssn "meir avansert" ? Er klar over at det er gjort før, og at det fins ørten tutorials for å oppnå samme effekt som /me laga, men det...det driter eg i (brukte ingen tuts dah ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Matrix-effekten var "ÜberlastcenturyOLD2k" for ca. 2 år siden... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) klar over det, derfor eg hadda "må følge "trenden"" i tittelen på tråden, samt "kjeda meg en kveld" (elns) Endret 7. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Aner ikke hva du kan gjøre for og få den avansert.. Men som sånn som den er nå er den kjedelig fordi alle har sett det før Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg syntes den var litt stilig:D Fortsett sånn Ompa DanielP Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Seen that, done that... Smooth arve. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva med å legge litt antialiasing på symbolene og droppe bevel and emboss? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvorfor ikke grønt? Lagde et slikt bilde en gang i tiden jeg og, men da var det nytt og über med slikt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Hva med å legge litt antialiasing på symbolene og droppe bevel and emboss? Skal ikkje vere antialiasing på symbola, men kan sjå om eg gidder å fjerne bevel/emboss og lage noke bedre Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva med å legge litt antialiasing på symbolene og droppe bevel and emboss? Skal ikkje vere antialiasing på symbola, men kan sjå om eg gidder å fjerne bevel/emboss og lage noke bedre Annen font eller størrelse da. Ikke sånn det er nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 bah, orker ikkje, da prøver eg heller å finne på noke heilt nytt å lage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå