Gjest 352dd...96a Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 Jeg jobber som frivillig på flyplassen her for å ta i mot folk fra de få utenlandsflyene som går. Se på pass og henvise til om folk kan gå rett ut uten karantene eller må testes for covid. Siste oppdatering er at 2 land i Europa er Grønne… Polen og Romania. Jeg sliter med å tro på den når nettopp fleste fra de landene sniker seg unna karantene hotell og testing mest. Kommer med flest falske papirer. til og med politiet tolker regler feil. Selv om de komner fra grønne land skal de testes men slipper hotell. I gåt misforsto politiet og slapp 130 med det polske flyet rett ut her😂😂😂. Jeg skylder på regjeringa at de har lager ting så komplisert ar ingen tolker riktig til slutt. Anonymous poster hash: 352dd...96a Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 Takk for innblikk fra innsiden Fra 5 juli blir det vel enda mer komplisert, da skal man se på hvilken region i «avsender»landet folk kommer i fra. Spill for galleriet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå