mobile999 Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) - Endret 2. oktober 2021 av mobile999 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 nightowl skrev (På 29.9.2021 den 17.30): Klarte idag å lese av feilkoder på egenhånd: P1113, P0087 og P1351. Utifra de to første virker det som høytrykkspumpa er gåen, men uaktuelt å koste på ny. Muligens er det scv-ventilen som er problemet. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 2. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2021 mobile999 skrev (1 time siden): Muligens er det scv-ventilen som er problemet. Da har jeg lært noe nytt idag også. F. På'n igjen med mer skruing. 🙂 Lenke til kommentar
Elezentros Skrevet 9. juli 2022 Del Skrevet 9. juli 2022 Hvordan gikk det med motoren? Har samme problemet selv med samme motor, byttet egr og injector nr 3. Fortsatt feil. Motor lugger mellom 1500-1800 rpm etter forsiktig gassing etter at motor har bremset. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 10. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2022 Fikk aldri tatt meg tid til å sjekke SCV-ventilen (fordi jeg er dritlei av å skru på gamle vrak), så saken er uavklart. Bilen har i tillegg begynt å lekke (mer) kjølevæske og hydraulikkolje i små mengder. Men den er fortsatt brukbar på småkjøring lokalt, så tenker ikke å gjøre noe mer med den. Den skal kjøres på dynga når neste EU-kontroll kreves .. Brukt Citroen aldri mer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå