anonym12398 Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Hei. Opererte forhuden på onsdag morgen med et såkalt Dorsal snitt. Lørdag kveld så ser jeg at det ytterste stinget har løsnet og ramlet av. Er dette noe å bekymre seg over? Tenker det kan ha en betydning siden såret er nokså ferskt. Litt urolig nå, takk for svar Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Du får antakeligvis raskere og bedre svar hvis du ringer legevakta. Lenke til kommentar
anonym12398 Skrevet 26. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2021 Ringte legevakta nå. Han mente jeg ikke burde uroe meg dersom jeg ikke så noe særlig forandringer på såret. Takk for tips RRhoads. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Spriker såret? Og klarer du å holde det i ro? Om såret spriker må du holde det sammen, det beste er å gå til legevakta men du må sjølv vurdere. Lenke til kommentar
anonym12398 Skrevet 26. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2021 The Avatar skrev (Akkurat nå): Spriker såret? Og klarer du å holde det i ro? Om såret spriker må du holde det sammen, det beste er å gå til legevakta men du må sjølv vurdere. Med «spriker», mener du om det er åpent? I så fall nei. Ser lukket ut og kommer ikke noe blod eller noe ut fra såret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå