:utakt Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Euro truck simulator 2 er på tilbud for tiden, og jeg syns det ser litt artig ut. Jeg har sett at det finnes mods til spillet slik at man kan kjøre personbil i stedet for trailer. Går det an å sette det opp slik at man kjører personbil og bare kjører rundt på måfå / open world? Altså at man ikke trenger å forholde seg til det som egentlig er meningen med spillet, å kjøre gods fra A til B? Hvis dette er mulig, kan noen forklare meg hvordan jeg gjør det? 🙂 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Usikker, men slenger meg på som interessert 😄 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 At... et spill som går ut på å simulere kjøring av trailer? Er det gøy? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2021 hekomo skrev (5 minutter siden): At... et spill som går ut på å simulere kjøring av trailer? Er det gøy? Ikke hvis man må kjøre trailer fra A til B. Men hvis man kan kjøre bil og bare kjøre fritt dit man har lyst? Avslappende. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Har du sjekka diskusjonstråden på feks steam? Regner med det er en del der som har god peiling 🙃 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 30. juni 2021 Del Skrevet 30. juni 2021 Det går an å kjøre trekkvogna på måfå, så om du har en mod for personbil vil jeg tro det også går an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå